تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر عکس متفاوت قبل و بعد جراحی پلاستیک برای مرد جوان در فرودگاه

تاریخ بروزرسانی : 2023-09-09

گردآوری :

اشتراک گذاری :

بسیاری از ما فکر می کنیم عکس کارت شناسایی و یا گذرنامه مان خوب نیفتاده و در واقعیت چهره بهتری داریم ولی در عین حال معمولا با آن عکس به مشکل خاصی برنمی خوریم و امورات خود را با همان عکس می گذرانیم ولی به گزارش Niksalehi این موضوع برای یکی از مسافران هواپیما ماجراآفرین شد چرا که به دلیل تفاوت صورت قبل و بعد جراحی پلاستیک ، هیچ شباهتی بین چهره واقعی و عکس گذرنامه اش وجود نداشت.

قبل و بعد جراحی پلاستیک مرد استرالیایی

تومی گرینجر مرد ۲۹ ساله استرالیایی پروازی از سیدنی به مقصد توکیو داشت ولی سیستم الکترونیکی فرودگاه نتوانست چهره وی را از عکس گذرنامه تشخیص دهد، بنابراین منجر به بازجویی ناگهانی از سوی مامورین امنیتی فرودگاه شد.

قبل و بعد جراحی پلاستیکمرد جوان استرالیایی

ظاهرا دلیل این دردسر و سردرگمی دلیل کاملا واضحی داشت چرا که تومی به طور واضح اعلام کرد دلیل تفاوت چهره با عکس ۲۲ سالگی اش در گذرنامه این است که به گزارش نیک صالحی تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته و قابل درک است که این موضوع باعث نگرانی مامورین فرودگاه شده بود.

ماجرای پیش آمده در فرودگاه برای این آقا زمانی شکل دیگری به خود گرفت که او تصمیم گرفت ویدیویی از ماجرای فرودگاهش که آن را “ناراحت کننده” توصیف کرد به اشتراک بگذارد، ویدیو مذکور فورا تبدیل به یکی از ویدیوهای جنجالی در شبکه اجتماعی شد و طولی نکشید که بیش از ۱۰۰،۰۰۰ بار دیده و در عین حال به یکی از سوژه های پربحث فضای مجازی تبدیل شد.

عکس گذرنامهعکس گذرنامه تامی گرینجر که دیگر قابل شناسایی نیست

در ویدیو مذکور می گوید: “باور نمی کنید در فرودگاه سیدنی چه بر سر من آمد، همچنان عصبی ام و هنوز طپش قلب دارم.” “متوجه هستم که دیگر شبیه عکس گذرنامه ام نیستم چون جراحی پلاستیک های متعددی انجام دادم.”

ظاهرا این مرد استرالیایی ماجرای عمل جراحی پلاستیک که شامل لیفت صورت نیز می شد را با مامورین درمیان گذاشته و در نهایت موفق شد پرواز خود را ادامه دهد.

قبل و بعد عمل زیباییعکس بعد جراحی پلاستیک واکنش کاربران شبکه اجتماعی

این ماجرا بحث زیادی در شبکه اجتماعی به راه انداخت و کاربران نظرات متفاوتی نسبت به این ماجرا داشتند. برخی می گفتند تومی باید عکس گذرنامه اش را تغییر دهد و واکنش کارکنان فرودگاه قابل درک است. و یا شخص دیگری گفت: “این دو کاملا دو فرد متفاوت هستند.” و یا دیگری نوشت: “وقتی خودت قیافه ات را تغییر می دهی نتیجه اش این است که دیگران تو را تشخیص نمی دهند، آنها کارشان را انجام می دهند.”

با این حال عده ای هم بودند که با تومی همدردی کرده و از او حمایت کردند. از جمله شخصی نوشت: “با این حال اگر به خوبی به برخی ویژگی های صورت نگاه کنیم، هنوز هم شبیه خودت است. فقط در عکس جوانتری.” و یا به گزارش نیک صالحی کاربر دیگری گفت: “منم مشکل مشابهی دارم. به جز صدای خودم، عمل های زیادی انجام دادم.”

تغییر چهره بعد عمل جراحیچهره مرد ۲۹ ساله که شبیه گذرنام اش نیست

پس از جنجالی شدن ویدیو اول، تصمیم گرفت ویدیو دیگری از ماجرای فرودگاهی را به اشتراک بگذارد ولی در تجربه بعدی، ماجرا به سادگی دفعه قبل حل و فصل نشد و در نتیجه مجبور شد دو روز تمام در فرودگاه سرگردان بماند.

در نهایت وقتی بالاخره توانست به خانه بازگردد، مامورین امنیتی یک بار دیگر او را متوقف کرده و سوالاتی درباره عدم شباهت به عکس گذرنامه پرسیدند ولی این بار این مرد استرالیایی زیرکانه مقاله های خبری منتشر شده از او درمورد ماجرای قبلی را به آنها نشان داد که توضیح کاملی برای وضعیت مذکور به شمار می رفت.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: brightside




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر عکس متفاوت قبل و بعد جراحی پلاستیک برای مرد جوان در فرودگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..