تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توری جوشی چیست؟ (+ کاربرد و قیمت)

توری مشی فلزی دارای انواع بسیار زیادی است که هر کدام از آنها با توجه به ساختاری که دارند در پروژه‌های کوچک و بزرگ و در بخش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با مطالعه این متن تا انتها، شما با کاربرد، قیمت و چیستی توری جوشی به صورت کامل آشنا خواهید شد.

توری مش جوشی چیست؟

توری مش جوشی؛ از روی هم قرار گرفتن میلگردها(سیم مفتول) به صورت عمودی و افقی ایجاد می‌شود و محل اتصال دو سیم بهم جوش داده می‌شود از این رو به توری مشبک فلزی، توری آهنی جوشی هم گفته می‎شود.

توری جوشی چیست؟ (+ کاربرد و قیمت)
به عبارت یگر توری مش فولادی یا مش جوشی نوعی توری فلزی مشبک است که از جوش دادن میلگرد ساده یا آجدار آهنی بر روی هم و در اندازه چشمه‌های مختلف، ساخته می‌شود، بر همین مبنا قیمت مش وابسته به اندازه میلگرد و سایز چشمه است. توری مش جوشی با توجه به ضخامت میلگرد یا مفتول مورد استفاده به دو نوع مش جوشی ریز بافت و درشت تقسیم می‌شود.
البته با توجه به قطر سیم، نحوه قرار گیری سیم‌ها در کنار یکدیگر، محصولات متنوعی از مش جوشی تولید شده است که به صورت رولی، ورق، متر مربع وارد بازار می‌شوند. در ادامه به انواع آن اشاره می‌کنیم.

انواع توری جوشی(توری مش فلزی)

توری‌های مشی را با توجه به وزن و ابعاد، سایز میلگرد یا سایز چشمه می‎توان به انواع مختلفی تقسیم کرد. اما توری مشبک فلزی به انواع زیر هم تقسیم می‌شود:

توری مش جوشی استیل

در این نوع توری که به آن مش استنلس استیل یا فولاد ضد زنگ گفته می‌شود، سیم‌ها یا مفتول‌های استیل به صورت عمودی و افقی بر روی هم قرار گرفته و ساختار مشبکی ایجاد می‌کنند. در نهایت محل اتصال(تلاقی) سیم‌ها به یکدیگر جوش داده می‌شوند. از این جهت به این توری فلزی، توری جوشی استیل هم گفته می‌شود.
توری مش ساخته شده با مفتول استنلس استیل(Stainless Steel) به دلیل استفاده از سیم فولادی کم کربن، مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد.

توری مش جوشی گالوانیزه

در این روش توری مشبک فلزی پس از تولید در حوضچه فلز "روی" غوطه ور شده و به اصطلاح آب بندی می‌شود.
مراحل گالوانیزه کردن مش به دو صورت انجام می‌شود که یک روش عبور از حوضچه روی است و روش دیگر الکترو گالوانیزه(با استفاده از برق) می‌باشد.
هدف از انجام گالوانیزه کردن توری مش جوشی، افزایش استحکام و جلوگیری از زنگ زدگی است.

همچنین انواع توری فلزی با توجه به نوع بافت، به توری مش ریز بافت(سبک)، توری مش درشت بافت(سنگین) تقسیم می‌شود.

کاربرد توری جوشی چیست؟

توری های جوشی در سایزهای ریز و درشت و وزن‌های سبک و سنگین تولید می‌شود، از این جهت با توجه به نوع آنها، در بخش‌های مختلف صنایع کشاورزی، راه سازی، ساختمانی ... استفاده می‌شوند.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT-gQIkkEKz-RMk7z6djdzWeqGzfI3DIDiFxUA1sbrqdmqXm1K_

از کاربردهای توری مش جوشی آهنی، فلزی و گالوانیزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از توری جوشی؛ در ساخت و ساز

به علت این که توری جوشی با بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد یا عبارتی با بتن ترکیب می‎شود، کاربرد بسیار زیادی در کف سازی، سقف سازی و ... دارد از این جهت بتن را در مقابل فشار، ترک ... قوی‌تر می‌کند.

کابرد توری مش جوشی؛ در صنایع کشاورزی

از دیگر کاربرد دیگر توری مش جوشی، استفاده از آن برای حصارکشی و محافظت از محصولات کشاورزی است. از این جهت این توری سبب می‌شود حیوانات مزاحم که به محصولات کشاورزی آسیب می‌زنند نتوانند وارد مزارع و باغات شوند.

کابرد توری جوشی؛ صنعت حمل و نقل

شاید جالب باشد که بدانید از این توری حتی جهت حمل و نقل و در قسمت بسته بندی محصولات هم استفاده می‌شود، هدف از انجام این کار حفظ کالاها برای جابجایی و حمل کردن است.

استفاده از توری جوشی؛ در صنت پل سازی

توری جوشی همچنین به عنوان یک محصول بسیار کاربردی در صنعت پل سازی است، به این صورت که در بخش‌های مختلفی مانند تیرهای اصلی، تیرهای فرعی، کف پل ... مورد استفاده قرار گرفته و سبب افزایش مقاومت پل در برابر نیروهای کششی و شکستگی می‌شود. در نتیجه عمر مفید پل افزایش می‌یابد.

کابرد توری جوشی؛ صنعت راه سازی

در صنعت راه سازی نیز توری مش جوشی بسیار کاربردی است، این محصول در بخش‌های مختلف جاده از جمله: زیرسازی، شانه جاده، روسازی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد و به این ترتیب سبب افزایش مقاومت و عمر مفید خیابان خواهد شد.

اما استفاده از توری مش جوشی بسیار بیشتر از مواردی است که در بالا گفتیم این توری مش در حفاظت از فرکانس رادیویی، تونل سازی، ساخت قفسه، حفاظت از امکان و ... بسیار کاربردی است.

مزیت استفاده از توری مش جوشی چیست؟

شاید با خود بگویید مزیت این توری جوشی چیست؟ و آیا ارزش استفاده نسبت به دیگر توری‌های فلزی را دارد؟ در پاسخ باید بگوییم یکی از علت‌های کاربردی بودن این توری، استفاده راحت آن است. توری جوشی به راحتی با یک میخ به دیوار وصل می‌شود، با سیم بهم متصل می‌شوند، با استفاده از جوشکاری یا پیج و مهره می‌توان در هرجایی نصب کرد همچنین اینکه مقرون به صرفه می‌باشد.

در این راستا ما به مزیت این توری مشی اشاره کرده‌ایم:

قیمت بسیار مناسب و ارزان سهولت در نصب و اجرا هزینه کم برای نگهداری حمل و نقل راحت‌تر بسیار بادوام و مقاوم تنوع بسیار زیاد داشتن امنیت

با توجه به مواردی که گفته شد این توری جوشی فلزی می‌تواند بسیار کار آمد برای اهداف مختلفی در صنایع مختلف باشد.

قیمت توری جوشی(مش جوشی مشبک فلزی)

با توجه به تنوع در سایز میلگرد(مفتول)، نوع میلگرد(آجدار و ساده) و اندازه چشمه، تعداد محصولات متنوعی از توری جوشی تولید و روانه بازار شده است، در ادامه ما در جدول زیر با توجه به ابعاد سیم، آجدار و ساده و چشمه به قیمت هر متر مربع توری جوشی پرداخته‌ایم.

نوع توری جوشی

قطر میلگرد(میلی‌متر)

اندازه چشمه(سانتی‌متر)

ابعاد(متر)

وزن هر متر مربع(کیلوگرم)

قیمت(تومان)

توری جوشی 25*6 ساده

6

25

6*2

1.8

26.200

توری جوشی 25*8 ساده

8

25

6*2

3.3

25.450

توری جوشی 25*8 آجدار

8

25

6*2

3.4

23.300

توری جوشی 10*14 آجدار

14

10

6*2

25.5

27.500

توری جوشی 30*14 آجدار

14

30

6*2

8.5

27.650

توری جوشی چیست؟ (+ کاربرد و قیمت)

همچنین در صورتی که می‌خواهید قیمت محصولات بیشتری را از توری جوشی مشاهده نمایید، عبارت "توری جوشی فولاد توفیقی" را در گوگل سرچ بزنید.

راه‌های خرید توری جوشی چیست؟

تا اینجا به معرفی توری جوشی، اجدار، ساده، قیمت، انواع، ریزبافت و درشت بافت پرداختیم اما یک موضوع مهم‌تر این است که چطور باید این محصول را بخریم؟ منظور ما خرید معمولی نیست منظور ما خریدی به صرفه با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.
با وجود تولید کنندگان بسیار در سطح کشور و تولید انبوه توری مش جوشی، یک مشکل بزرگ وجود دارد، بسیاری از تولیدکنندگان ممکن است محصول بی کیفیتی را به جای محصول با کیفیت بالا بفروشند! از این رو ما به دلیل اطمینان از محصولات، صنایع فولاد توفیقی https://fouladtofighi.com/ را به شما معرفی ‌می‌کنیم.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توری جوشی چیست؟ (+ کاربرد و قیمت)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..