تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدبخت شدن مردم ایران و جنگ دولتها

بازی این دولت و آن دولت از سوی مدیران دولت رییسی بیشتر برای دادن آدرس اشتباه به شهروندان بوده و هست و خواهد بود. در حالی که اعضای اصلی دولت روحانی سکوت راهبردی در پیش گرفته بودند، اما حالا محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه‌وبودجه و بانفوذترین تصمیم‌گیر اقتصادی در دولت دوم روحانی تاب‌آوری از دست داده و ضمن ارائه آماری از ۸ برابر شدن فروش اوراق قرضه دولت سیزدهم در دو سال تازه‌سپری‌شده نسبت به دولت پیشین خواستار مناظره با نماینده اقتصادی دولت سیزدهم در تلویزیون شده است.

حقیقت این است این مناظره در صورتی که برگزار شود (که به نظر نمی‌رسد دولت سیزدهم زیر بار آن برود) هیچ فایده‌ای برای شهروندان ندارد. با فرض قبول دولت سیزدهم و برنده شدن محمدباقر نوبخت در مناظره، شهروندانی که این روزها گرفتار بیداد گرانی و تورم فزاینده گوشت مرغ و گوشت قرمز و نان و برنج و لبنیات هستند و تورم رو به رشد و تثبیت نرخ مزد به میزان ۵۰ درصد نرخ تورم رسمی قدرت خرید آنها را کاهش داده است چه سودی خواهند برد. شهروندان ایرانی در همه سال‌های پس از پایان دولت سیدمحمد خاتمی شاهد بدتر شدن روندهای اقتصادی بوده و هستند و بالاترین مقامات رسمی کشور نیز اعتراف می‌کنند به دلیل اعمال رژیم تحریم‌ها علیه اقتصاد ایران دهه ۱۳۹۰ دهه از دست رفته است و جبران کاستی‌های این دوره با توجه به دست‌فرمان دولت فعلی جبران‌ناپذیر است. با این همه کاش دولت سیزدهم قبول کند مناظره میان نوبخت و یکی از مردان اقتصادی دولت سیزدهم برگزار شود تا معلوم شود سرچشمه درد و رنجی که بر شهروندان تحمیل شده و می‌شود کجاست و آب اقتصاد ایران از کجا گل‌آلود شده است که شاید بتوان راهی برای اصلاح ساختار اقتصاد ایران دید. البته حالا دیگر شهروندان ایرانی نیک می‌دانند این دولت و آن دولت و دولت‌های قبل‌تر با هم و با اطلاع کامل از تنگناها و شرایط در پختن این آش بدمزه و بی‌خاصیت به اسم اقتصاد دست داشته‌اند و این دولت و آن دولت نیز بازی تازه است و دردی از دردهای مردم را درمان نخواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدبخت شدن مردم ایران و جنگ دولتها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..