تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره ها در اکران خصوصی فیلم کاپیتان از سروش صحت تا صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی , سروش صحت , سارا والیانی , منصور ضابطیان , منصور ضابطیان و بهرام رادان چهره های بودند که در مراسم اکران خصوصی مستند جدید آقای بازیگر حضور داشتند. در ادامه تصاویر چهره ها اکران فیلم کاپیتان من را در نیک صالحی مشاهده کنید.

اکران فیلم کاپیتان من

مراسم رونمایی از پوستر و نمایش فیلم مستند سینمایی کاپیتان من به تهیه کنندگی بهرام رادان و کارگردانی سیاوش صفاریان پور و با حضور صدف اسپهبدی، سروش صحت، منصور ضابطیان، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. این مستند به سفری ماجراجویانه در جهان شگفت‌ انگیز مغز می‌ پردازد.

فیلم کاپیتان منسروش صحت فیلم کاپیتان منصدف اسپهبدی فیلم کاپیتان منمنصور ضابطیان

مستند سینمایی «کاپیتان من» به تهیه‌ کنندگی بهرام رادان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌ پور از روز چهارشنبه ۱۱ مرداد در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، فیلم «کاپیتان من» به تهیه‌کنندگی و روایت بهرام رادان، به سفرى ماجراجویانه در جهان شگفت‌انگیز مغز می‌پردازد.

فیلم کاپیتان مناکران فیلم کاپیتان من فیلم کاپیتان منسارا والیانی مستند جدید بهرام رادان

گفتنی است بهرام رادان و صدف اسپهبدی در رونمایی از فیلم مستند سینمایی «کاپیتان من» که آقای بازیگر تهیه کننده ان می باشد شرکت کردند.

بهرام رادان بازیگر، خواننده و تهیه کننده موسیقی ایران است او متولد ۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تهران است. او یک خواهر و یک برادر دارد و اصلاتا اصفهانی است.

سعید فتحی روشنسعید فتحی روشن صدف اسپهبدیصدف اسپهبدی

وی هنرپیشه و تهیه کننده است. دوره های بازیگری را در آموزشگاه هیوا گذراند و برای فیلم سینمایی شور عشق انتخاب شد. سال ۱۳۸۹ به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی انتخاب شد . سال ۱۳۹۱ نخستین آلبوم موسیقی خود را با نام روی دیگر روانه بازار کرد.

بهرام رادانبهرام رادان و سعید فتحی روشن بهرام رادانبهرام رادان و صدف اسپهبدی مراسم اکران فیلم کاپیتان من

مراسم رونمایی از مستند سینمایی کاپیتان من به کارگردانی سیاوش صفاریان پور و تهیه کنندگی بهرام رادان با حضور عوامل فیلم و هنرمندان ساعاتی پیش در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در این مستند سینمایی بهرام رادان به عنوان راوی به مغز انسان سفر می‌کند و به تحقیق درباره عملکرد آن می‌پردازد.

صدف اسپهبدیصدف اسپهبدی

گفتنی است فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» هر روز ساعت ۱۶ و ۱۸ در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، ملت، فرهنگ، مگامال، صبامال و زندگی در تهران و روزهای چهارشنبه هر هفته در سینماهای هویزه، اطلس و ویلاژتوریست مشهد، مهر ارومیه، گلستان شیراز، ساحل اصفهان، مهر قدس همدان، ونوس قم، بهمن سنندج، آزادی کرمانشاه، ستاره باران تبریز، عصر جدید گرگان و تماشاخانه پارس کرمان به نمایش در می‌ آید.

بهرام رادانبهرام رادان

برنا , مهر , اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره ها در اکران خصوصی فیلم کاپیتان از سروش صحت تا صدف اسپهبدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..