تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران مجرد سریال عقرب عاشق از هادی الیاس تا خاطره جهانگیری

حسین سهیلی زاده به تازگی سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی را پخش کرده که چهره های مشهور و جذابی در ان بازی کرده اند و هنوز متاهل نشده اند. در ادامه تصاویری از بازیگران مجرد عقرب عاشق را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بازیگران مجرد عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق یکی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی می باشد که توسط کارگردان معروف، آقای حسین سهیلی زاده کارگردانی شده است.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌ میرد. او را در سردخانه می‌ گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌ شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌ های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌ الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل، دیگر بازیگران این سریال هستند.

بازیگران مجرد عقرب عاشقخاطره جهانگیری از بازیگران مجرد عقرب عاشق

عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در ۲۰ قسمت آماده شده است.

قصه این سریال روایت‌گر داستانی است که تا این لحظه در شبکه نمایش خانگی نبوده و قرار است کار متفاوتی از نظر فرم و محتوا تولید شود. ژانر این سریال در گروه فیلم‌ های ژانر تخیلی قرار می‌ گیرد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه می‌ پردازد.

فیلمنامه این سریال، به طور مشترک توسط حامد افضلی و امین محمودی یکتا به نگارش در آمده است.

چهره های مشهوری که هنوز ازدواج نکرده اند

آرمان درویش متولد ۲۹ مرداد ۱۳۶۶ در همدان، بازیگر و کارگردان است. وی در رشته‌‌های کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره به تحصیل پرداخت اما هیچ یک از این دو رشته او را به هدفی که داشت نمی‌ رساند در نتیجه آن‌ ها را نیمه‌کاره رها کرد و به توصیه‌ی شهاب حسینی به صورت جدی به بازیگری روی آورد.

بازیگران مجرد عقرب عاشقآرمان درویش

سیاوش خیرابی متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی است. او از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد و دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می‌ باشد.

سیاوش خیرابیسیاوش خیرابی

ساقی حاجی پور متولد ۲۶ مهرماه سال ۱۳۷۴ می باشد و ۲۵ سال سن دارد. وی کار بازیگری را از طریق تئاتر شروع کرده است و در سال ۸۶ با سریال سایه بان وارد تلویزیون شد. وی با بازی در سریال هم گناه به اوج شهرت رسید و عقرب عاشق دومین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی می باشد.

بازیگران مجرد عقرب عاشقساقی حاجی پور

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ بازیگر است. او لیسانس مدیریت بازرگانی دارد و در کلاس‌ های بازیگری امین تارخ شرکت کرده است. بازیگری را با حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ آغاز کرده و سریال های فوق لیسانسه ها، سر دلبران، میکائیل، لیسانسه ها ۱ و ۲ حضور داشته است.

بازیگران مجرد عقرب عاشقمتین ستوده آشنایی با بازیگران مجرد عقرب عاشق

سمیرا حسینی متولد آبان ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت هنری خویش را در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال تلویزیونی «صاحبدلان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی تجربه کرد و سپس با بازی در مجموعه «ما چند نفر» دومین تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

بازیگران مجرد عقرب عاشقسمیرا حسینی

مهران رنجبر متولد ۱۵ خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در خرم آباد است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات دراماتیک است که با بازیگری را با اجرای تئاتر شروع کرد و اولین بار در سال ۸۵ با فیلم ویدیویی پیتوک جلوی دوربین رفت.

مهران رنجبرمهران رنجبر

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر، منشی صحنه و دستیار اول کارگردان ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۵ به عنوان «منشی صحنه» آغاز کرد.

شیدا یوسفیشیدا یوسفی

هادی الیاس بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که سابقه حضور در آثاری هم چون عقرب عاشق و شاهین را در کارنامه هنری خود دارد و بازیگران مجرد سریال عقرب عاشق می باشد.

هادی الیاسهادی الیاس

بهاره افشاری (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی می باشد و با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد و با بازی در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

بهاره افشاریبهاره افشاری

گردآوری گروه تصویری در نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران مجرد سریال عقرب عاشق از هادی الیاس تا خاطره جهانگیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..