تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با بازیگران سریال همه گیری از داستان تا بیوگرافی و عکس

بعد از معرفی سریال عشق کوفی به عنوان مجموعه تلویزیونی ایام محرم این بار از سریال همه گیری نیز به عنوان مجموعه جدید این ایام در شبکه سه سیما رونمایی شده است. در ادامه عکس ها و بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری را در Niksalehi مشاهده کنید.

بازیگران سریال همه گیری

مجموعه تلویزیونی جدید شبکه سه سیما که در فصل نخست خود با نام «موج‌ اول» از تلویزیون پخش شد درباره نحوه ورود و شیوع کرونا در روزهای اول ورود آن به کشورمان است. این سریال حالا به ایستگاه دوم رسیده و قرار است فصل دوم آن پخش شود.

سعید کمانی تهیه‌کننده «همه‌گیری» درباره این سریال گفت: «همه‌گیری» ادامه فصل قبل است که با اضافه‌شدن برخی نقش ها (کاراکترها) دنبال می‌شود.

تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی خاطرنشان کرد: ضبط این سریال تمام شده است و لوکیشن اصلی در کویر کاشان بود و دلیل این انتخاب هم قصه‌ای بود که در سریال اتفاق می‌افتاد.

بازیگران سریال همه گیریسریال همه گیری

وی افزود: برخی چهره‌ها از سریال کنار رفتند چون کاراکترشان تمام شده بود. مثل فریبا متخصص که در فصل نخست شهید می‌شود. یا مهدی فخیم‌زاده که در فصل دوم حضور ندارد.

نیلوفر کوخانی هم نقش متین، سوپروایزر بیمارستان را بازی می‌کند. نقش همسر او را نیما شاهرخ‌شاهی بازی می‌کند که کاراکتر او یک پزشک است که همه چیز را رها کرده و درست در نقطه مقابل گروهی از کادر درمان است که فداکاری می‌ کنند.

محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی و … در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیگران سریال همه گیریبازیگران سریال همه گیری مجموعه ایام محرم تلویزیون

از عوامل دیگر این سریال می‌توان به محسن فلاحی مدیر تصویربرداری، پرهام وفایی تدوینگر، بابک زرین موسیقی، محمد درگاهی صداگذاری، محمدصادق بکتاشیان کارگردان و سعید کمانی تهیه‌کننده اشاره کرد.

محسن قصابیان در این فصل نقش اصلی (فرمانده) را بازی می‌کند. کاراکتر او یک پاسدار است که بیمارستان را راه می‌اندازد و به کادر درمان کمک می‌کند. نقش او همان نقش فصل اول است اما در این فصل نقش او پررنگ‌تر شده است.

بازیگران سریال همه گیرینیما شاهرخ شاهی و نیلوفر کوخانی

کوروش سلیمانی نقش شاه‌میری را بازی می‌کند؛ نقش منفی سریال و کسی است که در شرایط سخت، دنبال احتکار داروست. شاه‌میری در تلاش است تا به نظام درمان کشور آسیب بزند. در حقیقت جریانی مقابل جریان کمک‌رسان به کادر درمان هست.

سریال «همه گیری» در ۲۰ قسمت تهیه و تولید شده و قرار است از فردا شب، یک شنبه ۲۵ تیر ماه، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش شود.

آشنایی با بازیگران سریال همه گیری

محسن قصابیان (زادهٔ ۱ مرداد ۱۳۴۸) بازیگر، مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. در اسفند ۱۳۷۵ در پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر از محسن قصابیان کارگردان «ببین چه برفی می‌آید» تقدیر شد.

بازیگران سریال همه گیریمحسن قصابیان

کوروش سلیمانی (زادهٔ ۳ مرداد ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی پس از تحصیل در رشتهٔ علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و انجام خدمت سربازی، تحصیلات دانشگاهی خود در مقاطع کارشناسی کارگردانی تئاتر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی را طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳ در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داده و به پایان رساند.

مهدی صبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است و ۲۰ مرداد ۱۳۵۰ در کرمانشاه زاده شد. او کار خود را در سینما با فیلم سلطان اثر مسعود کیمیایی در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار جوانی به شهرت رسید.

مهدی صباییمهدی صبایی

سارا والیانی متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر ایرانی است. او همسر محسن میرزاخانی است. او فعالیت سینمایی خودش را با بازی در فیلم «راه رفتن روی سیم» در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و بعد از آن در فیلم سینمایی «رگ خواب» و سریال تلویزیونی «افسانه هزار پایان» بازی کرد.

سارا والیانیسارا والیانی

آوا دارویت بازیگر ایرانی در ۲۲ شهریور ۱۳۷۲ در ایتالیا به دنیا آمده و فارغ التحصیل فوق لیسانس روانشناسی بالینی می باشد. پدر آوا پیترو دارویت ناظر ارشد کارخانه و مادرش منظر دارویت مهندس معمار (آرشیتکت) و یک برادر به نام آرمان دارد. پدرش اهل شهر رویت کشور ایتالیا می باشد.

آوا دارویتآوا دارویت نیلوفر کوخانی از بازیگران سریال همه گیری

وی متولد ۲ شهریور ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی و دانش آموخته طراحی لباس و دیزان از مجتمع فنی تهران می باشد که تجربه دستیاری و برنامه ریزی را هم دارد.

نیلوفر کوخانینیلوفر کوخانی

مالک سراج متولد سال ۱۳۴۰، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون خوزستانی است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه می باشد، حالا از بازیگران صاحب نام با لهجه خاص خود می باشد.

آرام احمری نیا متولد شهریور ماه ۷۰ در تهران می باشد. او علاوه بر بازیگری سریال، به عنوان نویسنده و گوینده و منشی صحنه فعالیت دارد. وی از بازیگران سریال همه گیری می باشد.

بازیگران سریال همه گیریآرام احمری نیا

پونه عاشورپور بازیگر جوان و تازه کار تئاتر و تلویزیون که در سریال همه گیری نیز بازی کرده است. در تازه ترین تجربه خود در کنار بازیگران مطرح طنز در سریال جادوگر در شبکه نمایش خانگی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

ریحانه مسگری هنرپیشه جوان و تازه کار ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ با سریال نهنگ آبی آغاز کرد و با فیلم برادران لیلا دیده شد.

ریحانه مسگریریحانه مسگری

آیدا سرمست به عنوان بازیگر در سریال “ملکه گدایان” حضور داشته است. وی همچنین در نمایش های “برگشتن افتخار آمیز مردان جنگی”، “مشنگ ها”، “دفاع از دیوانگی” و فیلم کوتاه “ماه عسل” به کارگردانی سامان شمس نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

آیدا سرمستآیدا سرمست

سلام سینما , تسنیم , فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با بازیگران سریال همه گیری از داستان تا بیوگرافی و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..