تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین عکس ریحانا در دوران بارداری دوم با تیپ اسپرت

تاریخ بروزرسانی : 2023-06-23

گردآوری :

اشتراک گذاری :

ریحانا تنها چند هفته دیگر تا رسیدن به موعد وضع حمل دومین فرزندش فاصله دارد و به گزارش Niksalehi روز چهارشنبه این هفته با نامزدش در خیابان های پاریس دیده شد. در زیر جدیدترین عکس ریحانا در دوران بارداری دوم را مشاهده می کنید.

ریحانا در دوران بارداری دوم

خواننده مشهور ۳۵ ساله و نامزدش ایسپ راکی برای شرکت در فشن شو برند لویی ویتان این روزها به فرانسه – پاریس سفر کرده و روز چهارشنبه با لباس های راحت متشکل از بلوز و شلوار گرمکن و با در دست داشتن یک لیوان نوشابه خنک، هتل محل اقامت خود در این شهر را به مقصد فرودگاه ترک کرد.

ایسپ راکی ۳۴ ساله نیز در کنار او با پیراهن راه راه سفید و آبی و شلوار چهارخانه دیده می شد. وی به استایل خود یک کلاه برند شنل و عینک آفتابی نیز اضافه کرده بود.

ریحانا در دوران بارداریاستایل کژوال ریحانا با بلوز شلوار سفید

اولین فرزند ریحانا و ایسپ در ماه مارس سال گذشته به دنیا آمد و به گزارش نیک صالحی پس از گذشت تقریبا یک سال، این ستاره پاپ افشا کرد نام پسرش را رزا (همانند رضا تلفظ می شود) اتلستون میرز گذاشته و ظاهرا این نام به افتخار رزا تهیه کننده و رپر گروه موسیقی “وو- تنگ کلن” انتخاب شده است.

تفاوت بارداری اول و دوم ریحانا

ریحانا در طول مراسم فشن مت گالا در گفتگو با خبرگزاری ایی تی افشا کرد بارداری دومش بسیار با تجربه اول او تفاوت دارد و برخلاف بارداری اول، هیچ ویاری برای خوردن غذای خاص ندارد: “هیج ویاری نیست. تهوع زیاد. همه چی فرق داره، ولی لذت می برم.”

همچنین در ادامه صحبت هایش گفت از هم اکنون “عاشق” کوچولوی خود شده است: “من شیفته اش هستم و دراین باره حتی احساس گناه ندارم.”

ریحانا و همسرشریحانا و همسرش ایسپ راکی

این سوپراستار معروف درست مشابه بارداری اول، جزئیاتی از جنسیت فرزند دومش افشا نکرده و مشخص نیست آیا قصد دارد نام فرزند دوم را نیز تا مدت ها پنهان نگه دارد یا خیر.

ریحانا و نامزدش ایسپ راکی بیشتر از ده سال از همکاران و دوستان یکدیگر به شمار می رفتند و حتی در سال های اخیر با هم در فرش قرمز ها شرکت می کردند ولی در اواخر سال ۲۰۲۰ رسما رابطه خود را اعلام کردند.

مصاحبه با ریحانا درباره احساس مادری

این خواننده پس از اجرای خود در سوپر مدل و افشای بارداری دومش در گفتگو با مجله وگ بریتانیا، از ایسپ راکی به عنوان “بهترین دوستش” یاد کرده و گفته بود دیگر حتی نمی تواند به خاطر بیاورد زندگی قبل از تولد پسرش چطور بوده است.

در مصاحبه مذکور درباره مادر شدن گفته بود: “همه چیز است. واقعا دیگر زندگی قبلی خود را به خاطر نمی آورید، یکی از عجیب ترین چیزهاست.”

ریحانا در پاریسخواننده مشهور در حین ترک هتل خود در پاریس

در ادامه نیز گفته بود مادر شدن او را جسورتر کرده و به گزارش نیک صالحی از این رو باعث شد تنها چند ماه بعد تولد فرزند اولش، درخواست اجرا در سوپر بول را بپذیرد… در حالی که آخرین باری که در سوپر بول اجرا کرده بود هفت سال پیش بود.

“گویی خودتان می دانید که می توانید هر کاری انجام دهید، حتی کارهایی که دیوانه کننده به نظر می رسد. مثلا من به سوپر بول بله گفتم در حالی که در اواسط دوران پس از زایمان بودم. چه فکری با خودم کردم؟ ولی به چالش های مشابه علاقمند می شوید چرا که می دانید بدنتان چه کرده است. احساسی شبیه این را دارید که هیچ چیزی غیرممکن نیست.”

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: dailymail




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین عکس ریحانا در دوران بارداری دوم با تیپ اسپرت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..