تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ بسیار شیک و مدل مو سلنا گومز با پاپیون در پاریس

تاریخ بروزرسانی : 2023-06-16

گردآوری :

اشتراک گذاری :

سلنا گومز به تازگی در پاریس غوغای زیادی در بین هوادارانش در این شهر به پا کرد. به گزارش Niksalehi در زیر جدیدترین مدل مو سلنا گومز و تیپ شیک او را در فرانسه مشاهده می کنید.

مدل مو سلنا گومز

خواننده مشهور ۳۰ ساله و موسس برند آرایشی و مراقبت پوست رر بیوتی (Rare beauty)، در یکی از رویدادهای تبلیغاتی برندش شرکت کرد که در هتل بولگاری پاریس برگزار شده بود و در طی این مراسم با جمع زیادی از هوادارانش احاطه شد که هر کدام قصد گرفتن عکس و امضا و یا صحبت با این سوپراستار معروف را داشتند.

مدل مو سلنا گومزمدل لباس شیک سلنا گومز

سلنا صداپیشه انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا” به گزارش نیک صالحی برخلاف اکثر اوقات که با استایل های کژوال دیده می شود، به طور ویژه برای شرکت در این رویداد تیپ شیک تر و رسمی تری با بلوز آستین بلند سفید و دامن سفید مشکی راه راه به تن داشت و موهایش را مدل دم اسبی نیمه جمع آراسته بود که با یک پاپیون سفید مشکی کامل می شد.

وی در این رویداد درباره نام برند خود توضیحات بیشتری داد. در بخشی از صحبت های خود گفت: “برای من کلمه “کمیاب – نادر” (rare) معنی زیادی دارد چون فکر می کنم مردم فراموش می کنند که زمان زیادی را صرف شبیه شدن به بقیه می کنند در حالی که در واقعیت ما دقیقا همانی هستیم که هستیم.”

خواننده مشهور در فرانسهسلنا و جمعی از هوادارانش در پاریس

“همه این چهره ها[ی مختلف] وجود دارند و این زیباست. فقط امیدوارم برند ما بتواند جنبه طبیعی همه را بپذیرد.”

گرچه گومز در این رویداد تجاری شرکت کرد ولی ظاهرا این روزها اصلی ترین دلیل حضورش در پاریس کار روی پروژه فیلمی به نام “امیلیا پرز” است که در آن بازیگرانی همچون زوئی سالدانا، سوفیا گاسکون و ادگار رامیرز بازی می کنند و محوریت اصلی داستان مربوط به یک کارتل مکزیکی است که تحت عمل جراحی تغییر جنسیت قرار می گیرد تا تبدیل به زنی شود که همیشه آرزو داشت، باشد.

مدل استایل سلنا گومزجدیدترین آرایش مو سلنا گومز با پاپیون همکاری مشترک گومز و کارگردان هالیوودی

البته هنوز افشا نشده سلنا چه نقشی در این فیلم موزیکال – کمدی و جنایی دارد. به گزارش نیک صالحی وی به تازگی کار در فصل سوم سریال “تنها کشتار درون ساختمان” را به پایان رسانده است.

همچنین به تازگی اعلام شد سلنا گومز و جوردن پیل کمدین و کارگردان سرشناس هالیوودی قصد دارند روی ساخت سریالی بر اساس رمان تصویری کایوت ها (Coyotes) اثر شان لوئیس کار کنند. کایوت ها داستانیست که به شکل کمیک تصویری منتشر شده و در آن آثار هنری کیتلین یارسکی را به نمایش گذاشته است. کمیک هیجان انگیزی که تلفیقی از عناصر فیلم “بیل را بکش” و سریال “آخرین بازمانده از ما” است.

سوپراستار مشهورتیپ سوپراستار معروف در پاریس

داستان این کمیک در یک شهر مرزی و بیابانی به نام شهر دختران گمشده رخ می دهد که در آن زنان به طرز مرموزی ناپدید می شوند. فرانک کافی افسر پلیسی که روی این پرونده کار می کند، ماموریت حل این معما را دارد. در طول تحقیقاتش با دختر جوانی به نام رد (Red) روبه رو می شود که شمشیر کاتانا (نوعی شمشیر ژاپنی و هلالی شکل) دارد.

جوردن پیلجوردن پیل نویسنده و کارگردان سرشناس هالیوودی

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: dailymail




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ بسیار شیک و مدل مو سلنا گومز با پاپیون در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..