تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته درچه مرحله‌ای است؟

صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته درچه مرحله‌ای است؟

فرهنگیان بازنشسته سال گذشته همچنان در انتظار صدور احکام رتبه بندی و پرداخت معوقات آن هستند. این بازنشستگان می‌گویند ماه‌هاست به ما وعده داده‌اند احکام صادر می‌شود.

پیگیری‌های این معلمان از وزارت آموزش و پروش همچنان به نتیجه نرسیده؛ یکی از این معلمان می‌گوید: به ما اعلام کردند تا معوقات ۱۴۰۰ پرداخت نشود و کسورات به حساب بازنشستگی واریز نشود، صندوق بازنشستگی احکام را نمی‌پذیرد.

این بازنشستگان می‌گویند: امیدواریم وزیر جدید آموزش و پرورش این مورد را با جدیت پیگیری نماید تا به زودی از مزایای رتبه بندی در حکم بازنشستگی برخوردار شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته درچه مرحله‌ای است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..