تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیسی: پیشرفت ایران باعث شگفتی جهانیان شده

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر دو روزه دولت مردمی به آذربایجان شرقی در جمع مردم تبریز، در میدان ارگ این شهر، با تجلیل از مردم آذربایجان و مفاخر و شهدای این خطه، آنها را فخر ایران و جهان اسلام معرفی کرد و گفت: تمام افتخارم آن است که خادم ملت ایران به‌ویژه مردم آذربایجان باشم.

رئیس جمهور با اشاره به تحلیل مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب اسلامی، از ایمان و امید به‌عنوان رمز پیروزی و ماندگاری این انقلاب، قدرتمندی ملت ایران و شکست دشمنان یاد کرد و افزود: توجه به ایمان و امید ضامن اقتدار و افتخارات بیشتر برای ایران اسلامی خواهد بود.

هویت مردم آذربایجان برآمده از اسلام و دفاع از ارزش‌هاست

رئیسی با بیان اینکه هویت مردم آذربایجان برآمده از اسلام، دفاع از ارزش‌ها و ایستادگی در برابر استبداد و استعمار است، تصریح کرد: آینده ایران اسلامی با حضور مردم آذربایجان به‌ویژه جوانان عزیز این خطه بسیار امیدبخش است که همواره در ایستادگی و مقاومت زبانزد بوده و دشمن را ناکام گذاشتند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مصوبات سفر استانی دور اول به آذربایجان شرقی، اظهار داشت: یکی از مواردی که دولت در دور اول سفرها وعده داد، راه‌اندازی خط‌آهن تبریز-تهران بود که این وعده تحقق یافته و این خط‌آهن فردا افتتاح خواهد شد.

رئیسی استقلال و ثبت مس سونگون و تخصیص درآمد آن برای توسعه آذربایجان را از دیگر اقدامات دولت در پیگیری مصوبات سفرهای استانی دور اول عنوان کرد.

افزایش تولیدات و دستاوردهای جدید تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز

رئیس جمهور همچنین از افزایش دو برابری تولیدات تراکتورسازی تبریز و ایجاد خط تولید جدید کامیون‌سازی خبر داد و اعلام کرد: این مجموعه خودروساز روزانه ۲۰ کامیون تولید خواهد کرد.

رئیسی همچنین تصریح کرد: کارخانه ماشین‌سازی تبریز که در آستانه تعطیلی و کارگرانش در معرض بیکاری بودند، با تلاش دولت احیا شده و در حالی‌که سال گذشته حدود ۱۳۰۰ دستگاه تولید کرده، برای امسال تولید ۲ هزار دستگاه را هدف‌گذاری کرده است.

خدمتگزاران دولت سه شیفته و جهادی برای احیای دریاچه ارومیه تلاش کرده‌اند

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ملت ایران آمریکا را در عرصه‌های مختلف شکست داده و شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور هستیم، متذکر شد: با تلاش‌های دولت و همراهی مردم ۲۲۰ واحد صنعتی تولیدی راکد آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشته و هزاران کارگر مشغول کار هستند.

رئیسی وعده دیگر دولت را احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد و اظهار داشت: در یکسال گذشته خدمتگزاران مردم در دولت ۳ شیفته و به صورت جهادی کار کردند تا با احیای دریاچه ارومیه رنج مردم آذربایجان برطرف شود و می‌توان گفت گام‌های بزرگی که در این زمینه برداشته شده است.

افزایش تولیدات دانش‌بنیان در ایران در عین تحریم‌ها باعث شگفتی جهانیان شده است

رئیس جمهور توسعه پارک‌های علم و فناوری و افزایش تولیدات دانش‌بنیان را از دیگر پیشرفت‌های کشور برشمرد که روسای جمهور دنیا در سفر به ایران و بازدید از این پیشرفت‌ها در عین اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران، ابراز شگفتی می‌کنند.

رئیسی ایمان و امید را از آموزه‌های امام و رهبری و شهدا دانست که با اتکای به آن می‌توان به ایران قوی دست یافت و تأکید کرد: یک جلوه ایران قوی دستاوردهای نظامی همچون موشک فتاح و جلوه دیگر آن رونق تولید در کشور است که به دست فعالان اقتصادی رقم خورده و برای کشور قدرت‌ساز خلق می‌کند.

رئیس جمهور افزود: اینکه به‌رغم تحریم‌ها روند تجارت ما در ۴۰ سال گذشته به رکورد ۵۳ میلیارد دلاری رسیده، نشانگر پیروزی ملت ایران و شکست تحریم‌ها و فشارهای حداکثری دشمن است که نمی‌خواست مراکز تولیدی ایران رونق داشته باشند.

دولت مردمی با همه توان تلاش می‌کند ایران قوی شکل بگیرد

رئیسی با تصریح به اینکه کشور در مسیر پیشرفت قرار دارد، اما برخی نمی‌خواهند این حقیقت را بپذیرند و در آن تردید دارند، به مردم ایران، به‌ویژه آذربایجانی‌ها اطمینان داد که دولت با همه توان تلاش می‌کند تا ایران قوی شکل گیرد و دستاوردهای بزرگی در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به بیان توصیه‌هایی به همکاران دولت در خدمت‌رسانی به مردم پرداخت و گفت: مردم با امید و اعتماد به ادارات مراجعه می‌کنند و مدیران باید با همه وجود تلاش کنند، مطلقاً کوچکترین وقفه‌ای در انجام کار مردم بوجود نیاید. مدیران باید قدر فرصت خدمت‌گزاری به این مردم شریف را بدانند.

دولت مردمی به فساد حساس بوده و اجازه لانه کردن کوچکترین فساد در ادارات را نمی‌دهد

رئیسی افزود: دولت مردمی با همه وجود اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد و روابط ناسالم در ادارات رخنه کند و هرجا گزارشی رسیده مدیران و مسئولان دستگاه‌ها اولین مدعی بوده و با حساسیت با فساد و تخلف برخورد می‌کنند.

رئیس جمهور در عین حال این نکته را متذکر شد که معنای این سخن آن نیست که در دولت مردمی خطا و لغزشی وجود ندارد، بلکه منظور آن است که دولت امروز مقابل فساد حساس است و اجازه نمی‌دهد کوچکترین فساد در ادارات لانه کند.

ضرورت توجه به نیروهای بومی و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان تحصیلکرده در دستگاه‌های اداری استان آذربایجان شرقی از دیگر تأکیدات رئیس جمهور به مسئولان این استان بود تا زمینه را برای شکوفایی استعدادها در این خطه فراهم کند.

پیام استقبال مردم تبریز از دولتمردان، امید برای دلدادگان انقلاب و ناکامی برای دشمنان است

رئیسی اجتماع مردم تبریز در استقبال از دولتمردان را دارای ۲ پیام اساسی دانست و گفت: این اجتماع پرشور برای دلدادگان انقلاب اسلامی پیام امید و پیشرفت دارد و به دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را صادر می‌کند که ملت ایران همیشه در صحنه است و همچون گذشته آنها را ناکام خواهد کرد.

رئیس جمهور به مردم آذربایجان شرقی در پیگیری و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های آنها اطمینان داد و خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم خود را خادم مردم می‌داند؛ هیچکدام از نامه‌های مردم را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم و تا جان در بدن داریم در خط امام و رهبری و مسیر شهدا و خدمتگزاری به مردم حرکت می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیسی: پیشرفت ایران باعث شگفتی جهانیان شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..