تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب جدی طوفان به حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو در پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آسیب‌های طوفان شب گذشته تهران گفت: در وضعیت جوی شب گذشته در تهران تعداد زیادی درخت در مناطق مختلف شکسته و بر روی خودرو‌ها افتاد که به حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو در سطح شهر آسیب جدی وارد شد.

به گزارش روابط عمومی پلیس راهور تهران؛ سردار محمدحسین حمیدی افزود: به رغم پیش‌بینی و توصیه‌هایی که در خصوص طوفان در پایتخت به شهروندان داشتیم و تقاضا کردیم در چنین شرایطی از تردد غیر ضروری خودداری کنید و از توقف در محل‌هایی که ممکن است به خودروی شما آسیب برسد خودداری نمایید با این حال شاهد آسیب‌های جدی در سطح شهر تهران ببودیم که بخش عمده آن به شکستن درختان در سطح شهر و آسیب به خودرو‌های متوقف شده زیر درختان و شکستن و واژگون شدن تابلو‌های تبلیغاتی مرتبط می‌شد که در این حوادث تعدادی از شهروندان نیز مصدوم شدند.

وی گفت: در چنین شرایط ناپایداری نیاز است که شهروندان توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند چرا که سفر‌های غیرضروری و توقف در محل‌هایی که ممکن است به خودروی آن‌ها آسیب برساند جدی است و البته جان افراد نیز در چنین شرایطی در خطر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در وضعیت جوی شب گذشته تهران چندین تابلو تبلیغاتی در سطح شهر واژگون شدند که این مسئله روی ترافیک معابر بزرگراهی تهران و سنگین شدن ترافیک تا پایان ساعات شب تاثیر گذار بود.

وی گفت: همکاران پلیس تا دیر هنگام برای رسیدن شهروندان با سلامت به مقصد در آماده باش کامل بودند و خدا را شکر که تا الان آسیب جدی گزارش نشده است و حدود ۲۷ مصدوم این حادثه به مراکز درمانی اعزام شدند که از این تعداد ۹ نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند، اما چندین خودرو دچار صدمه سنگین شدند.

سردار محمدحسین حمیدی افزود: همچنین طوفان در تهران باعث سقوط یک ایستگاه اتوبوس در میدان محمدیه شد و در بزرگراه شهید محلاتی هم درختی بر روی یک دستگاه زانتیا واژگون شد، در خیابان‌های ولیعصر، فلسطین، وحدت، میدان گمرک، منیریه، سبلان، طالقانی کریم خان زند، کشاورز، فلسطین، بهار شیراز، مطهری، سهروردی، آزادی، میدان بهمن، امیرکبیر و. شاهد شکستگی درختان و ایجاد مانع موثر در تردد شهری بودیم.

وی گفت: در بزرگراه شیخ فضل اله نوری، یادگار امام، لشگری، اشرفی اصفهانی و... شکستگی تابلو‌های تبلیغاتی تردد همشهریان تهرانی را دچار خلل کرد که به سرعت موارد فوق با همراهی دوستان در مدیریت شهری تسهیل شد و البته پلیس نیز در مدیریت ترافیک به اجبار تغیراتی در تعیین مسیر‌ها ایجاد کرد تا شهروندان به سلامت به مقصد برسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب جدی طوفان به حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..