تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویکرد دیپلماسی دولت سیزدهم امیدآفرین است

آیت‌الله سیدمحمدسعیدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس گفت:با اشاره به گشایش‌ها و ترمیم ارتباطات سیاسی ایران با کشور‌های همسایه و مسلمان گفت: رویکرد دیپلماسی دولت سیزدهم امیدآفرین است.

خطیب جمعه قم افزود:ریاست ایران بر کمیته اجتماعی حقوق بشر سازمان ملل، حل‌وفصل اختلافات چندساله با ترکمنستان در حوزه انرژی، سفر و انعقاد‌های قرارداد‌های مهم اقتصادی با اندونزی و سوریه بخشی از موفقیت‌های اخیر دولت در حوزه روابط خارجی بوده است.

او با اشاره به رونمایی از ابر موشک فراصوت فتاح توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: جمهوری اسلامی با این دستاورد مهم موفق شد قدرت بازدارندگی خود را اعتلا ببخشد.

امام‌جمعه قم در ادامه با اشاره به تدوین لایحه عفاف و حجاب، عنوان کرد: آنچه مهم است دیده شدن ساختاری محکم برای جلوگیری از ادامه هنجارشکنی عده‌ای از افراد است.

سعیدی اظهار کرد: هدف و فلسفه امربه‌معروف و نهی از منکر به‌زور بهشتی کردن مردم نیست بلکه جلوگیری از سلب امنیت روانی جامعه و آرامش خانواده‌هاست؛ امر به معروف و نهی از منکر می‌خواهد جامعه را از جهنمی شدن نجات بدهد.

او افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر از واجبات الهی است و بحث عفاف و حجاب ساخته وپرداخته جمهوری اسلامی نیست بلکه یک فریضه شرعی و قانونی و سنت کهن ملی است.

امام‌جمعه قم ادامه داد: در مسئله عفاف و حجاب باید با هنجارشکنان در قالب قانون و ساختار‌های جامعه، برخوردی قاطع و بازدارنده‌ای صورت بگیرد.

او همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: ایمان و امید دو مؤلفه مهم این سخنان بود که باید همواره موردتوجه مسوولان، نخبگان و مردم باشد.

سعیدی با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری، اضافه کرد: اهمال در انتخابات پیش رو می‌تواند انقلاب ما را به سرنوشت انقلاب‌هایی دچار کند که امروز هیچ اثری از شعار‌های اولیه آن‌ها باقی نمانده است؛ عده‌ای از کینه‌ورزان درصدد این هستند تا با ایجاد دوقطبی مردم را از آمدن پای صندوق‌های رأی منصرف کنند.

خطیب جمعه قم با اشاره به نزدیکی به سالگرد شهادت آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی از روحانیون مبارز انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۹، تصریح کرد: ولایتمداری و بصیرت دو ویژگی شهید آیت‌الله سعیدی بود و ملی‌گرا‌ها و سایر منحرفین این نحله‌های فکری، هیچ‌وقت جایگاهی در نزد این شهید دوران قبل از انقلاب اسلامی نداشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویکرد دیپلماسی دولت سیزدهم امیدآفرین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..