تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه جدید کیم کارداشیان لو رفت/ نامزد جدید و مرموز خانم پرحاشیه کیست؟! 

نامزد جدید و مرموز “کیم کارداشیان” کیست؟! 

کیم کارداشیان در قسمت جدید برنامه تلویزیونی خود درباره شریک احساسی مرموز خودش صحبت کرده است: «او انتظارات را برآورده می‌کند».

نامزد جدید و مرموز “کیم کارداشیان” کیست؟! 

مرد مرموز کیم کارداشیان تمام انتظارات این خانم میلیاردر را برآورده می‌کند اما کیم آمادگی ندارد او را به دنیا معرفی کند! در طول قسمت جدید برنامه «کارداشیان‌ها»، کیم کارداشیان درباره دشواری‌های قرار ملاقات در انظار عمومی صحبت کرده است.

نامزد جدید و مرموز “کیم کارداشیان” کیست؟! 

این ستاره که با شوهر خواهر سابقش، اسکات دیسیک برای صرف ناهار بیرون رفته بود، درباره زندگی احساسی خود صحبت کرد. کیم کارداشیان درباره آشنا شدن با فرد جدید در انظار عمومی گفت: «زندگی احساسی افراد مشهور خیلی متفاوت است. اگر با کسی دیده شویم، مجبور می‌شویم بخاطر شایعات به این رابطه ادامه دهیم. حتی اگر پس از آشنایی اولیه از این آدم خوشمان نیاید. باعث خجالت است که پس از دیده شدن با فردی به سرعت با او قطع رابطه کنیم.»

نامزد جدید و مرموز “کیم کارداشیان” کیست؟! 

این ستاره همچنین اعتراف کرد که مردم نامزدی او با پیت دیویدسون را یک رابطه بسیار جدی می‌دیدند. درحالی که به گفته کیم آن‌ها هیچوقت قصد ازدواج نداشتند.

نامزد جدید و مرموز “کیم کارداشیان” کیست؟! 

ستاره فوتبال آمریکایی نامزد جدید کیم است؟!

زمانی که اسکات دیسیک با اصرار درباره زندگی احساسی کیم کارداشیان 42 پرسید، خانم ستاره فاش کرد که در مراحل آشنایی با یک مرد جدید است. کیم این مرد مرموز را با لقب «فِرِد» مورد خطاب قرار داد. کیم همچنین توضیح داد که دوستانش مسبب این آشنایی شده‌اند.

نامزد جدید و مرموز “کیم کارداشیان” کیست؟! 

اسکات دیسیک همچنین از کیم کارداشیان پرسید: «آیا این آقا استانداردها را رعایت می‌کند؟» کیم نیز در پاسخ با اطمینان گفت که این مرد مرموز تمام انتظارات او را برآورده می‌کند. کیم همچنین در این قسمت از برنامه «کارداشیان‌ها» به گزارش وقت صبح در حال لبخند زدن و پیام فرستادن برای این مرد مرموز دیده شده است. پیش از این کیم کارداشیان از علاقه خود برای مجرد ماندن و آغاز نکردن هیچگونه رابطه احساسی جدیدی صحبت کرده بود.

نامزد جدید و مرموز “کیم کارداشیان” کیست؟! 

در حالی که مشخص نیست کارداشیان با چه کسی قرار می‌گیرد، سال گذشته، این مادر چهار فرزند اعتراف کرده بود که امیدوار است با یک دانشمند، عصب‌شناس، بیوشیمی‌دان، دکتر یا وکیل آشنا شود. با این حال، به نظر می‌رسد که کیم باز هم حرف‌هایش را فراموش کرده است. بر طبق شایعات این خانم ستاره اخیراً با ستاره سابق فوتبال آمریکایی، تام بردی آَنا شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه جدید کیم کارداشیان لو رفت/ نامزد جدید و مرموز خانم پرحاشیه کیست؟! »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..