تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مارک زاکربرگ: هدست ویژن پرو هیچ قابلیت جادویی ندارد

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در جلسه‌ای با حضور کارکنان شرکت برای اولین بار به رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل واکنش نشان داد. زاکربرگ در این جلسه گفت ویژن پرو هیچ «راهکار جادویی» که متا به آن فکر نکرده باشد، ندارد. او همچنین به قیمت بالای ویژن پرو اشاره کرد و گفت هزینه‌ی این هدست «هفت برابر بیشتر از» هدست کوئست ۳ است.

زاکربرگ در ادامه‌ی سخنانش گفت رونمایی ویژن پرو به‌وضوح «تفاوت در ارزش‌ها و چشم‌اندازی را که شرکت‌های ما به این حوزه وارد می‌کنند»‌ به‌نمایش گذاشت. مدیرعامل متا گفت هدف اصلی این شرکت ارائه‌ی محصولاتی قابل‌دسترس و مقرون‌به‌صرفه برای همه‌ی مردم است.

بر اساس نوشته‌ی مک‌رومرز، ویژن پرو اپل اوایل سال ۲۰۲۴ با قیمت ۳٬۴۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود این در حالی است که متا کوئست ۳ و متا کوئست پرو به‌ترتیب ۴۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار قیمت دارند.

مارک زاکربرگ به وضوحِ بالای نمایشگر ویژن پرو اشاره کرد و آن را مزیتی جالب به‌شمار آورد، اما گفت این نمایشگر و فناوری‌های استفاده‌شده در ویژن پرو قیمت بالای محصول را توجیه نمی‌کنند. زاکربرگ همچنین به باتری خارجی ویژن پرو اشاره کرد که با کابل به دستگاه متصل می‌شود.

زاکربرگ می‌گوید متا هدفی «اساسا اجتماعی» از توسعه‌ی متاورس دارد، اما به‌نظر می‌رسد ویژن پرو به‌دنبال جدا کردن کاربران از دنیای واقعی است. او اضافه کرد که رویکرد اپل «ممکن است چشم‌انداز آینده‌ی صنعت رایانش باشد» اما «آن رویکردی نیست که من بخواهم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مارک زاکربرگ: هدست ویژن پرو هیچ قابلیت جادویی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..