تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طعنه بارسایی‌ها به حضور لیونل مسی در میامی

آبی و اناری ها به حضور لیونل مسی در تیم اینتر میامی واکنش نشان داد و بیانه ای را صادر کرد.

در حالی‌که انتظار می‌رفت لیونل مسی فوتبال خود را در بارسلونا به اتمام برساند، اما ستاره تیم ملی آرژانتین در تصمیمی غیر منتظره راهی لیگ MLS شد تا برای اینترمیامی بازی کند.

در این راستا باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای به تصمیم مسی واکنش نشان داد. در متن این پیام آمده است: روز پنجم ژوئن خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی، تصمیم بازیکن مبنی بر عقد قرارداد با تیم اینترمیامی را به خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا منتقل کرد و این در حالی بود که باشگاه بارسلونا پیشنهاد بازگشت را به لیونل مسی داده که خود او هم از آن استقبال کرد.

رئیس لاپورتا تصمیم اتخاذ شده توسط مسی را درک می‌کند و به آن احترام می‌گذارد. بارسلونا متوجه این موضوع هست که مسی می‌خواهد در یک تورنمنت با فشار کاری کمتر که او را نسبت به سال‌های قبل کمتر زیر ذره‌بین قرار می‌دهد، کار کند. همچنین خوان لاپورتا و خورخه مسی توافق کردند که در کنار یکدیگر برای برگزاری یک مراسم تجلیل از بازیکنی که همیشه محبوب بارسایی‌ها بوده و خواهد بود، تلاش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طعنه بارسایی‌ها به حضور لیونل مسی در میامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..