تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ جان باخته و ۵۹ مصدوم در طوفان و سیلاب دو روز گذشته

بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند

روابط‌عمومی اورژانس کشور اعلام کرد بر اثر طوفان و سیلاب در دو روز گذشته ۵۹ نفر مصدوم شدند و ۷ نفر هم جان خود را از دست دادند.

به گزارش صدا و سیما؛ بر این اساس، تعداد مصدومین بر اثر طوفان و سیلاب در دو روز گذشته، در تهران ۲۷ نفر، در اهر ۲ نفر، اصفهان ۱۵ نفر، مازندران ۵ نفر و استان البرز ۱۰ نفر اعلام شده است، همچنین ۷ نفر نیز بر اثر بارش‌های ۲ روز گذشته در کشور جان خود را از دست دادند.

بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.

گفتنی است، سازمان مدیریت بحران کشور تا یکشنبه هفته آینده برای ۲۱ استان کشور هشدار سطح نارنجی صادر و به هموطنان توصیه کرده است از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ جان باخته و ۵۹ مصدوم در طوفان و سیلاب دو روز گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..