تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف و وجود کیوسک‌ها در قم نیاز به آسیب‌شناسی دارد

۰۹:۳۹ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۶۱۷۹۶

۰۹:۳۹ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۶۱۷۹۶

دانلود PDF

مدیر‌کل فنی و طراحی شهرداری قم:

دانلود PDF

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، لیلی نیک خلق احمدی،مدیر‌کل فنی و طراحی شهرداری قم  در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم، اظهار کرد: دو موضوع حذف و وجود این غرفه‌ها مطرح است که این موضوعات نیاز به آسیب‌شناسی دارد.

او با بیان اینکه ضرورت وجود این غرفه‌ها و کاربری‌های آن نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد تا در نهایت یک سری از این غرفه‌ها حذف گردد، افزود: در این راستا باید مشاوری باشد که در زمینه طراحی غرفه و بحث المان شهری تخصصی نظر دهد، همچنین تیپ‌بندی آن بیشتر از سه تیپ نباشد و نما و مصالح یک تیپ باشند.

مدیر‌کل فنی و طراحی شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که مطرح‌شده بحث قیمت بود، اما نمای غرفه‌ها با یکدیگر تناسب و همخوانی ندارد، درحالی‌که باید یک طرح تیپی تهیه و مصالح آن یکسان‌سازی و بحث قیمت برآورد اولیه شود.

نیک خلق احمدی با تأکید بر اینکه در کمیته نظرات مختلفی از مدیران گرفته‌شده و قرار است در فاز دوم طبق، نوع قرارداد و ویژگی‌ها ابلاغ شود تا اشخاص موظف باشند غرفه‌ها را بسازند، تصریح کرد: دراین‌باره نیاز به هماهنگی وجود دارد و طراحی‌ها باید متناسب با سیما منظر شهری باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف و وجود کیوسک‌ها در قم نیاز به آسیب‌شناسی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..