تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح خط آهن تبریز - میانه - تهران با حضور رئیسی

سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در مراسم افتتاح خط آهن بستان آباد - تبریز و ایستگاه راه آهن خاوران با آرزوی سفری همراه با سلامتی برای مسافران حاضر در ایستگاه به مقصد مشهد مقدس، افزود: اخلاص تبریزی ها به امام رضا(ع) زیاد است و خادم این امام همام هستند. وی خاطرنشان کرد: اینکه مسافران آن نیز خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، مدافعین امنیت و سلامت هستند به برکات آن خواهد افزود. وی با بیان اینکه بخشی از مسیر ایستگاه خاوران تا ایستگاه کنونی تبریز نیز در حال اجراست، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت و کوهستانی بودن این مسیر حدود ۱۵ کیلومتری، با همت و تلاش دولت این مسیر نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد. رییس جمهور، تاکید کرد: اجرای بقیه پروژه نیز در دستور کار بوده و امید است با همت استاندار آذربایجان شرقی، وزارت راه و شهرسازی، تشویق ها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر چه زودتر تکمیل شود. رئیسی، ادامه داد: امروز با عمل به این وعده، تلاش می شود تا سایر وعده های داده شده دولت نیز اجرایی و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح خط آهن تبریز - میانه - تهران با حضور رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..