تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو گزینه عجیب و غیرمنتظره برای نیمکت آبی‌ها

در حالی که به نظر می رسد مدیریت فعلی باشگاه استقلال چاره ای غیر از صبر تا برگزاری مجمع ۲۱ خرداد و همچنین به دلیل قانون ممنوعیت دلاری راهی جز جذب سرمربی داخلی ندارد، جنگ دلال‌ها و ایجنت ها برای معرفی گزینه خارجی به مدیریت فعلی باشگاه استقلال بالا گرفته است.

پس از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، دلال های داخلی و خارجی برای معرفی گزینه به استقلال دست به کار شدند. از یک طرف مربیان ایتالیایی و اسپانیایی به استقلال پیشنهاد شدند و از طرف دیگر برخی ایجنت ها نیز دنبال استفاده از نام های مطرح برای ورود به پروسه انتخاب سرمربی باشگاه استقلال هستند.

در این میان از یک کانال، وینفرد شفر به مدیران استقلال پیشنهاد شده و واسطه ای که این پیشنهاد را ارائه کرده، مدعی شده می تواند این مربی آلمانی را با قیمتی ارزان تر نسبت به دفعه قبل به ایران بیاورد.

دو گزینه عجیب و غیرمنتظره برای نیمکت آبی‌ها

از طرف دیگر یکی از ایجنت های فعال در فوتبال ایران نیز مدعی شده قرارداد ژوزه مورایس با باشگاه سپاهان بند فسخ دارد و می‌تواند با پرداخت غرامت به سپاهان، بند فسخ قرارداد ژوزه مورایس را فعال کند و او را به استقلال بیاورد.

البته مدیران استقلال معتقدند این ادعای ایجنت موردنظر، کذب است و او می خواهد با استفاده ابزاری از نام ژوزه مورایس، خودش را به باشگاه استقلال نزدیک کند و گزینه های دیگرش را برای انتخاب سرمربی روی میز مدیران استقلال بگذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو گزینه عجیب و غیرمنتظره برای نیمکت آبی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..