تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج بنچمارک‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 افشا شد؛ عملکرد قابل‌توجه

کوالکام در تاریخ 2 آبان‌ماه از اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی خواهد کرد و حالا شاهد افشای نتایج بنچمارک‌های آنتوتو و گیک‌بنچ این تراشه پرچمدار هستیم. اگر این نتایج صحت داشته باشند، با پیشرفت چشمگیری در عملکرد این چیپ روبه‌رو خواهیم شد.

طبق تصویری که توسط یک منبع چینی منتشر شده، تراشه پرچمدار آینده کوالکام به امتیازی بالاتر از 1.7 میلیون در آنتوتو دست پیدا کرده است. به‌طور دقیق‌تر، اسنپدراگون 8 نسل 3 امتیاز 1,771,106 را به‌دست آورده است. البته احتمالاً با یک نسخه مرجع و نه تجاری روبه‌رو هستیم و نمونه نهایی که در اختیار تولیدکنندگان محصولات اندرویدی قرار می‌گیرد، قدرت کمتری خواهد داشت.

اسنپدراگون 8 نسل 3 ظاهراً بسیار قدرتمند خواهد بود

در کنار امتیاز فوق‌العاده بالا در بنچمارک آنتوتو، منبع این گزارش همچنین امتیاز تراشه پرچمدار بعدی کوالکام در بنچمارک‌های گیک‌بنچ 4 و 5 را هم برملا کرده است که از عملکرد قابل‌توجه آن حکایت دارند.

اسنپدراگون 8 نسل 3

این منبع می‌گوید اسنپدراگون 8 نسل 3 در گیک‌بنچ 5 در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1700 و 6600 را کسب کرده است. در بنچمارک گیک‌بنچ 6 این امتیازها به‌ترتیب برابر 2200 و 7000 است. این امتیازها احتمالاً مربوط به نمونه مهندسی یا حتی اولیه تراشه پرچمدار کوالکام هستند، بااین‌حال با عملکرد بالایی روبه‌رو هستیم.

اگرچه این امتیازها اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را در بخش تک‌هسته‌ای پایین‌تر از A16 Bionic اپل با امتیاز 2500 قرار می‌دهد، اما با پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به امتیاز تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای 2000 و 5000 اسنپدراگون 8 نسل 2 روبه‌رو هستیم.

طبق شایعات، تراشه پرچمدار بعدی کوالکام با پیکربندی 1+5+2 و لیتوگرافی N4P شرکت TSMC تولید می‌شود. همچنین باید منتظر پردازشگر گرافیکی آدرنو 750 در این چیپ باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج بنچمارک‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 افشا شد؛ عملکرد قابل‌توجه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..