تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاصی/ پایان همکاری عادل فردوسی پور با تلویزیون/ فوتبال120 هم دیگر روی آنتن نمی رود!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بعد از برنامه 90، پخش برنامه فوتبال 120 هم به پایان رسید.

برنامه فوتبال 120 که پخش آن از سال 1392 آغاز شده بود، بعد از یک دهه برای همیشه به پایان رسید. برنامه ای که با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور به صورت زنده از شبکه ورزش روی آنتن می رفت و به فوتبال خارجی اختصاص داشت و محور آن بررسی 5 لیگ معتبر اروپایی بود.

نکته قابل توجه اینکه بعد از پخش آخرین برنامه که پنجشنبه شب 18 خرداد بود، آیتمی حدود 90 ثانیه ای تحت عنوان «تیتراژ ویژه» در کانال رسمی این برنامه منتشر شد که حدود 30 ثانیه آخر آن تنها این نوشته خودنمایی می کند: 

«فوتبال 120 

1402- 1392»

گفتنی است چند روز پیش پیمان جبلی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در پاسخ به پرسشی از دانشجویان درباره‌ موضع رییس سازمان صداوسیما در قبال عادل فردوسی‌پور و بازگشت این مجری به تلویزیون، تصریح کرد: «بالاخره وقتی این آدم در برنامه‌ای می‌آمده برای خودش خِیل مخاطبان را داشته است. اسمش می‌آمده، برنامه با خودش مخاطب می‌آورده است. اسم آن آدم روی شبکه‌ای می‌آمد، آن شبکه خودش را بالا می‌کشید. خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است. آیا از من انتظار دارید برای اینکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بیا؟!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاصی/ پایان همکاری عادل فردوسی پور با تلویزیون/ فوتبال120 هم دیگر روی آنتن نمی رود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..