تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود اجباری هواپیمای ایرانی در مدینه

غلامرضا رضایی ـ معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت ـ درباره فرود اضطراری پرواز ۱۵۲۰ در فرودگاه مدینه و سلامت جسمی زائران ایرانی این پرواز، گفت: این پرواز پنجشنبه، ۱۸ خردادماه از مبدأ مشهد عازم جده بود و باید ساعت ۸:۴۰ در فرودگاه این شهر به زمین می‌نشست، که به دلیل نقص فنی به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مدینه مجبور شد.

او با اشاره به مساعدت و همکاری مسؤولان مربوط در عربستان، ‌ افزود: مسیر سفر زائران این پرواز که قرار بود بعد از فرود در جده پس از احرام بستن در «جحفه»، عازم مکه شوند، بالاجبار تغییر کرد و به محض پیاده شدن از هواپیما، با هماهنگی ستاد حج و زیارت به هتلی در مدینه منتقل شدند.

معاون سازمان حج و زیارت گفت: این زائران پس از استراحت و پذیرایی و همچنین زیارت حرم رسول الله (ص) و ائمه بقیع، به مسجد تاریخی شجره عزیمت خواهند کرد تا پس از احرام بستن، همراه دیگر زائران رهسپار مکه شوند.

رضایی افزود: تمام تمهیدات و تسهیلات برای رفاه حال این زائران اندیشیده شده و غروب پنجشنبه، پس از محرم شدن، با وسایل نقلیه تدارک دیده شده، همانند دیگر زایران کشورمان (مدینه قبل) رهسپار مکه می‌شوند.

به گفته معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، سرنشینان پرواز ۱۵۲۰ مشهد نیز در ابتدا و انتهای این سفر به زیارت مزار پیامبر (ص) و ائمه بقیع مشرف می‌شوند.

رضایی با قدردانی از همکاری مسؤولان عربستان سعودی درباره این پرواز، گفت: این زائران، سحرگاه جمعه در مکه خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود اجباری هواپیمای ایرانی در مدینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..