تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال به‌ دنبال جذب فرزند اسطوره پرسپولیس؟!

استقلال به‌ دنبال جذب فرزند اسطوره پرسپولیس؟!

عابدزاده در 30 دیداری که در قفس توری پونفرادینا ایستاد، 9 بار دروازه خودش را بسته نگه داشت. عابدزاده هفت مسابقه پایانی لیگ دسته دوم اسپانیا را از نیمکت یا سکوها تماشا کرد و نتوانست جلوی سقوط پونفرادینا را بگیرد. البته این موضوع هم در نوع خود جالب بود. باشگاه پونفرادینا از امیر خواست تا قراردادش را تمدید کند اما وقتی با جواب منفی او مواجه شد، دروازه‌بان ایرانی را به نیمکت تبعید کرد. اتفاقی عجیب که در برخی تیم‌های اروپایی شاهد آن بوده و هستیم و البته این بار ترکش آن به امیر عابدزاده برخورد کرد.

امیر عابدزاده البته در دو فصل حضور در تیم پونفرادینا-اگر از هفته‌های پایانی فاکتور بگیریم- دروازه‌بان اصلی تیمش بود و البته بازی‌های خوبی مقابل قدرت‌هایی چون لوانته، لالس پالماس و ختافه انجام داد. پونفرادینا این فصل از لیگ دسته دوم اسپانیا سقوط کرد و عابدزاده ترجیح داده مقصد دیگری را برای فصل بعد انتخاب کند.

طبق اعلام وب سایت eldesmarque اسپانیا، عابدزاده پلن B برای دروازه باشگاه رئال ساراگوسا است. در بخشی از خبر این رسانه آمده است: «مدیر ورزشی در جست‌وجوی دروازه‌بان دیگری برای رقابت با کریستین آلوارز است و همه چیز نشان می‌دهد که او را پیدا کرده است. اسم این دروازه‌بان امیر است.» به نوشته این وب سایت، امیر عابدزاده گزینه دوم رئال ساراگوسا برای خط دروازه است و هدف از جذب او این است که بتواند با آلوارز رقابت کند و در صورت غیبت دروازه‌بان آرژانتینی، امیر بتواند دروازه ساراگوسا را تضمین کند.

عابدزاده در تیم‌های ماریتیمو پرتغال و پونفرادینا به‌عنوان دروازه‌بان اول حضور داشت و قطعاً حاضر نمی‌شود به‌عنوان دروازه‌بان دوم در لیگ دسته دوم اسپانیا باقی بماند. البته وست برومویچ هم با مربی اسپانیایی‌اش خواهان جذب امیر شده و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد. ضمن اینکه در خبری عجیب، یکی از صفحه‌های هواداری استقلال در فضای مجازی نوشت که این تیم به‌دنبال جذب امیر عابدزاده است. خبری عجیب که نه واقعیت دارد و نه امیر به آن پاسخ مثبت می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال به‌ دنبال جذب فرزند اسطوره پرسپولیس؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..