تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت مجدد محمدرضا گلزار از اهالی رسانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سینمادیلی: شکایت دوباره محمدرضا گلزار از اهالی رسانه
دو منتقد به دادگاه احضار شدند.

بعد از جنجال‌های هفته‌های گذشته پیرامون حضور رضا‌ گلزار در افتتاحیه یک مرکز خدمات تلفن همراه و واکنش و انتقادها به حواشی این برنامه، رضا گلزار از تعدادی از اهالی رسانه شکایت کرد.

حسین لامعی و بهمن بابازاده(منتقد و فعالان رسانه‌ایی) در صفحات شخصی‌شان از شکایت محمدرضا گلزار از خود خبر دادند. شکایتی که عنوانش اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه و توهین به اشخاص عنوان شده.

گلزار پیش از این هم سابقه شکایت از اهالی رسانه را دارد. بعد از پیگیری‌های پوریا ذوالفقاری(منتقد سینما) درباره دستمزد این بازیگر برای برنامه «هفت خان» و انتشار خبری در این مورد، رضا گلزار از او شکایت کرد. پرونده جنجالی که در نهایت ذوالفقاری درباره نتیجه‌اش نوشت: «برای  نشر اکاذیب اول در دادسرا قرار منع تعقیب صادر شد. پروندهٔ دوم که شامل سه اتهام بود به دادگاه رفت. آن‌جا هم بابت دو اتهام افترا و نشراکاذیب حکم تبرئه صادر شد و برای توهین جریمهٔ نقدی. در مرحلهٔ تجدیدنظر به علت فقدان سابقهٔ کیفری همین جریمهٔ نقدی به مدت یک‌سال به حالت تعلیق درآمد و پرونده مختومه شد.»

هنوز مشخص نیست شکایت‌های تازه رضا گلزار تنها شامل همین دو نفر است یا روزنامه‌نگاران بیشتری را شامل می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت مجدد محمدرضا گلزار از اهالی رسانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..