تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه علوم پزشکی به عنوان تاثیرگذارترین دانشگاه کشور معرفی شد

مهدی مقتدایی معاون بین‌الملل و رئیس پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: از سال ۲۰۱۹ مؤسسه رتبه بندی بین المللی تایمز، عملکرد دانشگاه‌های جهان در قبال اهداف هفده گانه توسعه پایدار سازمان ملل را ارزیابی می‌کند.

معاون بین‌الملل و رئیس پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که رتبه بندی تأثیر تایمز با توجه به اهمیت توسعه پایدار برای کشور‌ها از زمان شروع آن با استقبال گسترده‌ای از سوی دانشگاه‌های جهان مواجه شده است، افزود: تعداد دانشگاه‌های رتبه بندی شده از نخستین سال شروع رتبه بندی از حدود چهارصد و هفتاد دانشگاه در جدیدترین رتبه بندی این موسسه به حدود یک هزار و ششصد دانشگاه از بیش از یک صد و ده کشور رسیده است.

 مقتدایی گفت: امسال ۲۰ دانشگاه از ایران در این رتبه بندی حائز رتبه شدند که دانشگاه علوم پزشکی ایران همانند چهار دوره قبلی توانست به علت فعالیت‌های گسترده و ارائه خدمات جامع به جمعیت تحت پوشش و نقش موثر در توسعه همه جانبه، جایگاه برتر خود را برای پنجمین سال متوالی در بین دانشگاه‌های کشور حفظ کند.

معاون بین‌الملل و رئیس پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: براساس این رتبه بندی، امسال دانشگاه علوم پزشکی ایران در چهار هدف ارائه خدمات سلامت و رفاه، کیفیت آموزش، کاهش نابرابری‌ها و مشارکت در اهداف توسعه پایدار حائز رتبه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه علوم پزشکی به عنوان تاثیرگذارترین دانشگاه کشور معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..