تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند در سال جاری

ترم تابستانی سال تحصیلی دانشگاه علوم‌پزشکی از روز چهارشنبه ۱۰ تیر با آغاز فرایند ثبت‌نام به طور رسمی آغاز می‌شود و دانشجویان در یک بازه زمانی ۱۰ روزه فرصت یعنی از چهارشنبه ۱۰ تیر تا روز سه‌شنبه ۲۰ تیر فرصت دارند نسبت به فرایند ثبت‌نام اقدام کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط معاونت امور دانشگاهی دانشگاه علوم‌پزشکی هوشمند، کلاس‌های درس دانشجویان در ترم تابستان از روز دوشنبه ۲۶ تیر آغاز می‌شود و در روز دوشنبه ۲۳ مرداد به پایان می‌رسد.  

تقویم آموزشی تابستانی دانشگاه علوم‌پزشکی هوشمند بیانگر این است، امتحانات پایان ترم از روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد آغاز می‌شود.

دروس علوم‌پایه و «فیزیوپات ۱، ۲ و ۳» در ترم تابستای سال جاری برای دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی ارائه می‌شود. دروس به صورت مجازی در سامانه نوید هوشمند برای دانشجویان ارائه می‌شود و امتحانات نیز به صورت حضوری است.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات برگزاری ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند در سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..