تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخچه انواع مانتوها

مانتو زنانه، در واقع لباسی است که معمولا روی لباس دیگر پوشیده می شود. برای همین گاهی به آن روپوش هم می گویند.

تاریخچه مختصری از مانتو

نمی توانیم به طور دقیق بگوییم مانتو در ابتدا به چه شکل و چه طرحی بوده و پوشیدن آن برای اولین بار از چه زمانی بین خانم ها رایج شده است، اما آثار به جای مانده از گذشته در خصوص پوشاک و لباس، نشان دهنده قدمت آن است. البته مسلم است که انواع مانتوها هم مانند همه چیزهای دیگری تغییرات زیادی کرده اند. امروزه مانتو اداری توانسته است جای خود را به عنوان یک پوشش رسمی در بین ادارات و سازمانها باز کند. شرکت ها و فروشگاه های مختلفی اقدام به طراحی و دوخت و ارائه مانتو اداری می نمایند، اما کیفیت و زیبایی در این بین نقش مهمی را ایفا می کند. فروشگاه اینترنتی طاعتی از جمله مراکز طراحی و دوخت فروش انواع مانتو های اداری با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

انواع مانتو های اداری

بسیاری از ادارات مایلند پوشش پرسنل آنها یکسان و یکنواخت باشد. به همین دلیل از انواع مختلف یونیفرم استفاده می کنند. در واقع مانتو های اداری متداول ترین پوشش رسمی بانوان در بسیاری از ادارات و سازمان هاست. مانتو اداری انواع مختلفی دارد. مانتو شلوار اداری، مانتو فرم، فرم اداری کتی و مانتو فرم مشکی از انواع شناخته شده لباس های اداری هستند. در زیر به توضیح مختصری درباره هریک از این ها خواهیم پرداخت.

تاریخچه انواع مانتوها

انواع مانتو اداری مورد نیاز خود را از فروشگاه طاعتی تهیه نمایید.

مانتو شلوار اداری

لباس سازمانی در واقع به صورت ست مانتو و شلوار در رنگ های ساده چه به صورت تک رنگ و چه به صورت راه راه ارائه می شود. این نوع از پوشش، خصوصیات خاص خود را داشته و تفاوت هایی با سایر مانتو ها دارد. تفاوت آن با مانتو های دیگر می تواند در طرح و رنگ و جنس آن باشد. طراحی و دوخت مانتو اداری به صورت برش های ساده، از جمله خصوصیات آن است. با این حال، اندازه، قد، جنس و حتی مدل و رنگ آن هم می تواند با توجه به سلیقه افراد متفاوت باشد. البته سادگی لباس نباید جایگزین زیبایی آن شود. مانتو شلوار اداری رایج ترین نوع پوشش اداری به شمار می رود. شما می توانید انواع یونیفرم مورد نظر و مناسب خودتان را از فروشگاه اینترنتی طاعتی پیدا کنید.

مانتو فرم و مانتو فرم اداری کتی

برخی از ادارات و سازمان ها با توجه به اهداف و محیط کاری خود ترجیح می دهند از مانتو فرم تک استفاده کنند. این مانتو ها می تواند به صورت مانتو فرم اداری کتی و یا مانتو اداری معمولی استفاده شوند. در بیشتر اوقات، رنگ، جنس، و اندازه مانتو فرم اداری کتی معمولا توسط ادارات تعیین و جهت دوخت و تهیه، به فروشگاه مربوطه سفارش داده می شود.

بسیاری از ادارات و شرکت ها از قبیل آژانس های هواپیمایی و حتی فروشگاه ها و برخی ادارات ترجیح می دهند تغییری در ظاهر پوشش کارکنان خود بدهند و پوشش های سازمانی خود را از آن حالت کلیشه ای در آورده و بر اساس مدل های روز پوشش های سازمانی را طراحی کنند در عین حال از قوانین خاصه پوشش های سازمانی تبعیت کند.

تاریخچه انواع مانتوها

مانتو فرم اداری کتی

مانتو فرم مشکی

همانطور که گفته شد مانتوهای اداری در طرح ها و رنگ های مختلف ارائه می شوند. با این وجود رنگ مشکی، رنگ غالب، برای بسیاری از پوشش های اداری بانوان است. رنگ مشکی در پوشش اداری و حتی غیر اداری پر طرفدارترین رنگ است. شما اگر دقت کنید افراد برای انواع پوشش ها و برای هر مناسبتی از رنگ مشکی استفاده می کنند حتی برای لباس های مجلسی هم به وفور از رنگ مشکی استفاده می شود. جهت فرم اداری هم رنگ های مشکی، طوسی و سرمه ای بهترین و رایج ترین رنگ ها هستند. اگر قصد خرید مانتو اداری دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی طاعتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخچه انواع مانتوها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..