تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Tale of Immortal برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Tale of Immortal تجربه‌ای در سبک سندباکس بوده و بر اساس اساطیر چینی توسعه داده شده است. شما رشد پیدا کرده و می‌توانید جاودانه شوید. جانوران کلاسیک می‌توانند کوه‌ها و فصل‌ها را تسخیر کرده و داستان بازی را جلو ببرند. انتخاب‌های خود را با دقت انجام داده و سعی در دنبال کردن سرنوشت خود داشته باشید. دنیای مسحور کننده بازی را کاملا کشف کرده و درک عمیقی از کلیت بازی داشته باشید. سفری که تجربه می‌کنید، مملو از خطر بوده و ممکن است که با هیولاهای غیر قابل پیش بینی روبرو شوید.

Tale of Immortal v1.0.112.259 PC-TENOKE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Tale-of-Immortal

یک نقش تزکیه کننده در بازی داریم که از قدرت درونی شما را پرورش خواهد داد. از شانس‌های خود در بازی استفاده کرده و بر ناملایمات روزگار هم غلبه کنید. با هر موفقیت در بازی، می‌توانید سرنوشت خود را بازنویسی کرده و از مشکلات عبور کنید. از قاره‌ها عبور کرده و به سراغ کشف شگفتی‌های جهان بروید. با صعود به کوه تیان یوان می‌توانید روشنگری کرده و به پیروزی دست پیدا کنید. دنیای بازی مملو از ان پی سی‌ها بوده و جایی را خواهیم دید که هر شخصیت می‌تواند یک موجودیت منحصر به فرد داشته باشد. خانواده کاراکتر اصلی را پیدا کرده و مسیری را طی کنید که مملو از پیشرفت برای شما باشد.

تصاویر-بازی-Tale-of-Immortal تصاویر-بازی-Tale-of-Immortal تصاویر-بازی-Tale-of-Immortal تصاویر-بازی-Tale-of-Immortal تصاویر-بازی-Tale-of-Immortal تصاویر-بازی-Tale-of-Immortal info

Tale of Immortal is an open-world sandbox based on Chinese mythology and cultivation. You will grow to become immortal, conquer the beasts from the Classic of Mountains and Season, make your choices carefully and grasp your own destiny.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 64 bit

Processor: 2.50GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: HD4400

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Tale of Immortal برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..