تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Bat Boy برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Bat Boy به‌عنوان پسر خفاش وارد داستان شده و یک پلتفرم اکشن دو بعدی را تجربه خواهید کرد. هم تیمی‌های پسر خفاش شستشوی مغزی داده شده‌اند و به دشمنی برای وی تبدیل می‌شوند. مجموعه‌ای فجیع و وحشیانه داریم که از رویدادهای مختلف تشکیل یافته است و حال این وظیفه پسر خفاش خواهد بود که با گارو، کلاغ دهن‌دار هم تیمی شده و یک دنیای متخاصم را نجات دهد. او باید ذهن هم تیمی‌های قبلی خود را آزاد کرده و مهارت‌های آن‌ها را هم آزاد کند. در طول راه، پسر خفاش با همه نوع شخصیتی همراه شده و از آن‌ها در تیم خود استفاده خواهد کرد.

Bat Boy PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Bat-Boy

پسر خفاش قهرمان اصلی داستان بوده و در برابر متحدین سابق خود قرار می‌گیرد. یک ماجراجویی دو بعدی و پلتفرمر هیجان انگیز داریم که پس زمینه‌ای ۸ بیتی به همراه داشته و می‌توانید از طریق مبارزات هیجان انگیز به سبک بیسبال جلو روید. باید تاب خورده و با مهارت‌های پلتفرمر خود پیشروی را ادامه دهید. تصاویر ۸ بیتی را در بازی شاهد هستیم که یادآور افسانه‌های اولیه بوده و د‌ه‌ها دشمن و باس هم خواهید داشت. یک سری همراهان جذاب هم داریم که در رقابت‌ها به شما کمک خواهند کرد. اسرار پنهان بازی را فاش کرده و از موزیک لازی لذت ببرید.

اسکرین-شات-بازی-Bat-Boy اسکرین-شات-بازی-Bat-Boy اسکرین-شات-بازی-Bat-Boy اسکرین-شات-بازی-Bat-Boy اسکرین-شات-بازی-Bat-Boy اسکرین-شات-بازی-Bat-Boy info

Ryosuke isn’t just your regular high-school kid. He and his fellow sports-star friends secretly battle against the evil invading forces of Lord Vicious, hellbent on hosting sinister athletic events for his own amusement! Ryosuke is Bat Boy!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel Core i3 or equivalent

Memory: 1024 MB RAM

Graphics: IntelHD 3000

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Bat Boy برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..