تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Above Snakes برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

اولین رای باشید!

بازی Above Snakes ترکیبی از خلاقیت و المان‌های بقا محور را به همراه داشته و می‌توانید یک تجربه نقش آفرینی ماجراجویانه و ایزومتریک را داشت هباشید. دنیای خود را به‌صورت تکه تکه ساخته و بیوم‌های مختلف را تست کرده و جلو بروید. در این بازی باید منابع مختلف را جمع آوری کرده و پایگاه خود را ایجاد کنید. سلاح‌ها و ابزارهایی را می‌بینیم که برای شکار و ماهیگیری نیاز دارید و باید مزرعه داری کنید. دنیای خود را ساخته و خلاقیت به خرج دهید. می‌توانید به بیوم‌های مختلف رفته و دنیایی از رویاهای خود را ایجاد کنید.

Above Snakes v1.0.3 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-Above-Snakes

منابع مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید از آن‌ها برا پیشرفت‌تان بهره ببرید. تجهیزات و پایگاه خود را مدیریت کرده و به سراغ آشپزی و شکار بروید. می‌توانید غذا پیدا کرده و وعده‌های مقوی درست کنید. ملزومات ساختاری را هم پیدا کرده و پایگاه خود را گسترش دهید. یک سری ایستگاه‌های کاری در بازی وجود دارد و می‌توانید از کوره یا سندان استفاده کنید. مهارت‌های خود را تقویت کرده و تجهیزات و ابزارهای پیشرفته‌تری ایجاد کنید. این تجهیزات به شما کمک می‌کنند که بیشتر در محیط زنده مانده و گروه بازماندگان را هم به شیوه درست هدایت کنید.

تصاویر-بازی-Above-Snakes تصاویر-بازی-Above-Snakes تصاویر-بازی-Above-Snakes تصاویر-بازی-Above-Snakes تصاویر-بازی-Above-Snakes تصاویر-بازی-Above-Snakes info

Piece by piece, create your own world in this relaxing Wild West-inspired worldbuilder. Craft, farm, hunt, build your base, and explore.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10-64 bit

Processor: Intel Core i3-10100 or AMD Ryzen 3 3100

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GT 1030

DirectX: Version 10

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-11600K | AMD Ryzen 5 5600X or Higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1650 | Radeon RX 5500 XT or Higher

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Above Snakes برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..