تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه استقلال رسماً از تیمش جدا شد

گزینه استقلال رسماً از تیمش جدا شد

امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی بعد از پایان دومین فصل حضورش در پونفرادینا، از این تیم اسپانیایی جدا شد. پونفرادینا در پایان این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم اسپانیا، به یک رده پایین‌تر سقوط کرد.

عابدزاده که در سال ۲۰۲۱ از ماریتیمو پرتغال به پونفرادینا رفته بود، امسال فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت تصمیم گرفت با سقوط این تیم و پایان قراردادش، مقصد جدیدی را انتخاب کند.

در بخشی از پیام عابدزاده برای خداحافظی از هواداران پونفرادینا آمده است: «به پونفرادینای عزیزم و خانواده‌ام در برسیان: دو سال پیش یک چالش را در شهری ناشناخته شروع کردم. اما الان می‌توانم بگویم که تنها نیستم بلکه هزاران دوست به دست آوردم و بخشی از وجودم برای همیشه از برسیان خواهد بود. من نمی‌توانم بیشتر از این از شما تشکر کنم که چقدر خوب از من استقبال کردید و این احساس را به من دادید که در خانه هستم.»

در بخش دیگری از پیام این دروازه بان ایرانی آمده است: «سعی کردم در هر دقیقه و در هر بازی همه تلاشم را به کار بگیرم. متأسفانه نمی‌توانم آن طور که شایسته شماست خداحافظی کنم، زیرا نتوانستیم به اهداف خود برسیم. اما من متقاعد شده‌ام که این تیم با این هواداران فوق‌العاده و پیشرفت ورزشی که دارد، به جایی که لیاقتش را دارد، یعنی به اوج خواهد رسید. از این به بعد من یک طرفدار خواهم بود.»

با جدایی عابدزاده از پونفرادینا، از باشگاه‌های دیگر اسپانیا از جمله رئال ساراگوسا و رایو وایوکانو و همچنین وست بروموویچ انگلیس به عنوان مقصد احتمالی عابدزاده نام برده می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه استقلال رسماً از تیمش جدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..