تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین مدل مانتو برای تابستان 1402/ این مدل مانتوها تابستان امسال مد هستند!

تابستان امسال این مدل مانتوها مد هستند

کم کم به روزهای پایانی بهار نزدیک می شویم و تابستان با گرمایش فرا می رسد. مانند هر فصلی، تابستان هم استایل خاص خودش را دارد: لباس هایی با رنگ های روشن و سفید، پارچه های لینن و نخی با استایلی نسبتا راحت و آزاد تا گرما کمتر احساس شود. هر سال یک سری آیتم ها ترند و مد می شوند. با ما باشید تا با مدل مانتوهای تابستانی مد امسال آشنا شوید.

با آمدن تابستان خانم‌ها دوست دارند استایل خود را شاد و مطابق با فصل تغییر دهند. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا اگر مد سال برایتان مهم است با آن آشنا شده و در تابستان امسال با مانتوهای جذاب بدرخشید.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد هستند

مدل مانتوهای مد شده در تابستان را بیشتر خانم‌ها علاقه دارند که بشناسند تا اگر می‌خواهند مانتویی تهیه کرده، از مد سال پیروی کنند. این مانتوها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف هستند. همراه ما باشید تا با این مدل مانتوها آشنا شوید.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد هستند

مدل مانتوهای مد شده در تابستان

در این مطلب چند مدل مانتو را به شما نشان می‌دهیم تا تابستان امسال شیک‌ترین استایل خودتان را داشته باشید.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد هستند

مدل مانتوهای مد شده در تابستان مثل مانتو عبایی

با اینکه هنوز در فصل بهار هستیم؛ اما با گرم‌شدن هوا، بازار خرید مانتو برای فصل تابستان زیاد شده است. یکی از مهم‌ترین مانتوها برای فصل تابستان، مانتو عبایی است.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد هستند

این مدل مانتو که تقریباً جدید مد شده است، امسال پشت اکثر فروشگاه‌ها دیده می‌شود. این مانتو کاملاً آزاد، راحت، خنک و یک مانتوی مناسب برای تابستان است. تنوع پارچه، مدل و سبک دوخت این مانتو برای زنان بسیار محبوب بوده و استفاده از آن شما را به یک بانوی شیک و زیبا تبدیل می‌کند.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد هستند

مدل مانتوهای مد شده در تابستان مثل شومیز و رویه

یکی دیگر از مهم‌ترین ترندهای تابستان امسال شومیز و رویه آن است. این لباس دوتکه را می‌توانید تکی هم استفاده کنید. با استفاده از این تیپ، استایل شما از یک‌نواختی نجات پیدا می‌کند؛ بنابراین شما یک استایل شیک و جدید برای خودتان ایجاد می‌کنید. ترکیب شومیز حریر با رنگ سفید و یک‌رویه رنگی، می‌تواند یک مدل کاملاً جدید و البته ماندگار در استایل مانتو برای خانم‌ها در مناسبت‌های مختلف باشد. برخی از افراد این ست را با یک شلوار تکمیل می‌کنند، برخی هم آن را با دامن می‌پوشند. هر دوی این ست‌ها بسیار جذاب است.

تابستان امسال این مدل مانتوها مد هستند

پیراهن مانتویی

از مهم‌ترین ست‌های امسال، پیراهن‌هایی ماکسی و با رنگ‌های شاد و تابستانی است. این مدل پیراهن‌ها هم می‌تواند جلوباز و هم جلوبسته باشند و در هر دو صورت بسیار زیبا و خاص هستند. این مدل مانتو برای استفاده در مسافرت یک انتخاب عالی است. که از کمر چین‌دار و در قسمت پایین و همچنین روی آستین‌ها هم دارای چین‌های ظریف است. شما می‌توانید برای زیبایی این مانتو از کمربندهایی از جنس خود پیراهن استفاده کنید تا جذابیت آن را چندبرابر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین مدل مانتو برای تابستان 1402/ این مدل مانتوها تابستان امسال مد هستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..