تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو زبانه بودن کودکان، آموزش‌های کاربردی

اگر شما در منزل به دو زبان صحبت می کنید ، اصلا نگران نباشید ، کودک شما به خوبی و البته به طور شگفت انگیزی می تواند تمایزهای دو زبان را حفظ کند. کودکانی که دو زبانه بار می آیند ، می توانند از سن هفت ماهگی تفاوت های دستوری دو زبان را تشخیص دهند.

مادر بانو: براساس نتایج تازه ترین مطالعات ، کودکانی که دو زبانه بار می آیند ، می توانند از سن هفت ماهگی تفاوت های دستوری دو زبان را تشخیص دهند.
براساس تحقیقی که‌ در مجله انگلیسی نیچر منتشر شد ،جانت ورکر، روانشناس دانشگاه بریتیش کلمبیا، در شهر ونکوور کانادا که یکی از پژوهشگران این مطالعه است، می گوید کودکان از هفت ماهگی در مورد تفاوت های بین دو زبان حساس هستند و از آنها به عنوان معیاری برای تشخیص آن استفاده می کنند.

دو زبانه بودن کودکان، آموزش‌های کاربردی
پژوهش های قبلی این روانشناس به همراه ژودی گروُن، زبانشناس دانشگاه پاریس-دکارت، نشان می داد که کودکان بسیار کم سن، بسامد (فراوانی) واژگانی را در زبان استفاده می کنند تا اهمیت آنها را تعیین کنند.
ژودی گرون می گوید به عنوان مثال ، حرف تعریف «the» در انگلیسی (le, la در زبان فرانسه) و کلمه « با » (with در انگلیسی یا avec در زبان فرانسه) بسیار بیشتر از دیگر واژگان تکرار می شوند. به طور خلاصه می توان گفت کودکان اساسا با شمارش ، یک زبان را یاد می گیرند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بوستون ، این زبانشناس که در این پژوهش جدید نیز شرکت داشت ، ادامه داد ، اما کودکانی که دو زبانه بار می آیند ، به بیش از این نیاز دارند و راهبردهای جدیدی را توسعه می دهند که کودکان تک زبانه لزوما نیازی به آن ندارند.
جانت ورکر می گوید اگر شما در منزل به دو زبان صحبت می کنید ، اصلا نگران نباشید ، کودک شما به خوبی و البته به طور شگفت انگیزی می تواند تمایزهای دو زبان را حفظ کند.
این تحقیق در کنفرانس سالانه انجمن آمریکایی پیشرفت علم در بوستون (مرکز ایالت ماساچوست ، در شمال شرقی آمریکا) ارائه شد. این کنفرانس از چهاردهم تا هجدهم فوریه در شهر بوستون برگزار می شود.
براساس این تحقیق ، کودکانی که در محیطی دو زبانه پرورش می یابند ، همچنین برای تمایز بین دو زبان ، از لحن و طول پاسخ ها استفاده می کنند ؛ مانند زبان انگلیسی و ژاپنی که در آنها ترتیب واژگان معکوس است.

آکادمی زبان کودکان قاصدک راه مفید

دو زبانه بودن کودکان، آموزش‌های کاربردی

ghasedak.academy

دو زبانه بودن کودکان، آموزش‌های کاربردی

ghasedakacademy.ir

دو زبانه بودن کودکان، آموزش‌های کاربردی

88082628

44770311

دو زبانه بودن کودکان، آموزش‌های کاربردی

آدرس شعبه مرکزی: سعادت اباد، بلوار دریا، خیابان گلها، نبش توحید دوم، پلاک ۹۹ 

آدرس شعبه دریاچه چیتگر: میدان ساحل، بلوار جوزانی، برج های صیاد، صیاد ۲ ، s5




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو زبانه بودن کودکان، آموزش‌های کاربردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..