تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در فارس

فرمانده انتظامی داراب فارس از دستگیری فردی در این شهرستان خبر داد که با ترفند ایجاد اشتغال مبلغی بالغ بر 20 میلیارد تومان از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ علیرضا نوشاد چهارشنبه ۱۸ خرداد به خبرنگاران گفت: در پی وصول نیابت قضائی از شهرستان شیراز مبنی بر جلب و دستگیری فردی به اتهام کلاهبرداری به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه "رستاق" داراب با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه این کلاهبردار حرفه‌ای را در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: تحقیقات ابتدایی مامورین نشان داد، متهم از  سال گذشته چند شرکت تاسیس کرده و تحت عنوان اشتغال‌زایی، مبالغ زیادی به عناوین مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

نوشاد با بیان اینکه متهم که از ۲۲۰ نفر کلاهبرداری کرده بود، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری کلاهبردار 20 میلیارد تومانی در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..