تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای بدل مایکل جکسون مبنی بر طبیعی بودن شباهتش به سلطان پاپ

فابیو جکسون، بدل ۲۸ ساله پادشاه پاپ نه تنها شباهت عجیبی به مایکل جکسون دارد بلکه سعی دارد با حرکاتش هم از او تقلید کند. فابیو با وجود مواجهه با شکاکان و ترول های آنلاین که ادعا می‌کنند او برای شبیه شدن به اسطوره موسیقی پاپ جراحی زیبایی انجام داده، همچنان بر موضع خود مبنی بر طبیعی بودن شباهتش به مایکل جکسون استوار است.

عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی

او برای ساکت کردن مخالفانش، بدون هیچ ترسی عکس‌هایی از دوران کودکی خود را به اشتراک گذاشت تا ثابت کند شباهت چشمگیرش به پادشاه پاپ واقعی است.

فابیو بدون هیچ زحمتی پادشاه پاپ را تداعی می‌کند عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی

فابیو که بدل حرفه ای مایکل جکسون و اینفلوئنسر است همیشه هیاهوی زیادی به پا می‌کند. مردم از دیدن او یکه می‌خورند، با او عکس می‌گیرند و احساس می‌کنند مایکل جکسون را دیده‌اند.

عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی

نه تنها صورت و مدل موهای فابیو شبیه MJ است، بلکه یک رقصنده فوق العاده بااستعداد است که به راحتی حرکات نمادین این اسطوره موسیقی پاپ را تقلید می‌کند.

عکس های دوران کودکی به عنوان مدرکی در اثبات شباهت طبیعی عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی

مسلما شهرت همواره با بازخوردهای منفی در فضای مجازی نیز همراه است. فابیو برای مقابله با شک‌گرایان و ترول های آنلاین که او را متهم به انجام جراحی پلاستیک می‌کنند ادعا می‌کند که جادوی مایکل جکسون از زمان کودکی در DNA او بوده و هرگز هیچ کاری برای شباهت پیدا کردن با MJ انجام نداده است.

عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی

فابیو ادعا می‌کند که چهره‌اش کاملا طبیعی است و شواهدی برای اثبات آن دارد. آن‌طور که خودش می‌گوید فکش عریض‌تر شده، دندان‌هایش جابه‌جا شده و چشمانش هنوز همان چشم‌ها هستند. او اخیرا با عکس های دوران کودکی اش مخاطبان تیک تاکی را متحیر کرده است.

او حتی طرفدار دوآتشه مایکل جکسون نیست عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی

فابیو خود را طرفدار سرسخت مایکل جکسون نمی‌داند اما عمیقا کارهای خیرخواهانه ستاره فقید پاپ را تحسین می‌کند. او می‌گوید مایکل برایش چیزی یشتر از یک منبع الهام بوده است؛ او یک آموزگار بود. این ستاره تیک تاکی می‌گوید: «من در دنیای واقعی خجالتی‌ام. اما مثل مایکل، اجرا کردن و رقصیدن را دوست دارم. وقتی خلاقیت به خرج می‌دهم هیچ چیز دیگری اهمیت ندارد.»

با وجود نظرات منفی، فابیو عقب نشینی نمی‌کند عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی عکس های کودکی بدل مایکل جکسون برای رد ادعای انجام جراحی زیبایی

شهرت برای فابیو هزاران طرفدار به ارمغان آورده اما از طرفی به او یاد داده که با نظرات منفی چطور رفتار کند. او می‌گوید: «وقتی آدم‌ها در فضای آنلاین حرف های بد و ناخوشایندی به من می‌زنند کار خاصی نمی‌کنم. یک عالم آدم هستند که آرزو دارند مایکل باشند یا حتی درصد خیلی کوچکی شباهت به او داشته باشند.» و اضافه می‌کند که هدفش گسترش تاثییر مثبت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای بدل مایکل جکسون مبنی بر طبیعی بودن شباهتش به سلطان پاپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..