تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره مشتریان ویپاد با 2.5 میلیارد تومان جوایز نقدی برگزار می‌شود

باشگاه مشتریان ویپاد، «جشنواره طوفانی» با 2.5 میلیارد تومان جوایز نقدی برای کاربران خود تدارک دیده است. در ادامه با شرایط شرکت در این جشنواره و جوایز آن آشنا می‌شویم.

ویپاد، ترابانک پاسارگاد است که باشگاه مشتریان آن با عنوان «وی‌کلاب» فعالیت می‌کند. این باشگاه مشتریان به‌صورت مداوم جشنواره‌های متنوع با هدایای نقدی چشمگیری برای کاربران خود برگزار می‌کند.

مشتریان این ترابانک ضمن استفاده از یک بانک تمام-دیجیتال و برخورداری از امکاناتی مانند تسهیلات آنلاین، با وی‌کلاب همواره شانسی برای برنده شدن خواهند داشت.

«جشنواره طوفانی» باشگاه مشتریان ویپاد در دو بخش برگزار می‌شود و 2.5 میلیارد تومان هدیه برای 102 برنده دارد. برنده نخست و دوم بخش «نیم میلیارد تومانی» به ترتیب 300 و 200 میلیون تومان هدیه نقدی دریافت خواهند کرد. به صد برنده بخش «دو میلیارد تومانی» نیز تا 20 میلیون تومان هدیه نقدی بر اساس امتیازشان اعطا خواهد شد.

جشنواره طوفانی باشگاه مشتریان ویپاد

مشتریان با استفاده از سکه‌هایی که به ازای موجودی حسابشان دریافت می‌کنند، می‌توانند برای شرکت در قرعه‌کشی هر یک از بخش‌های یاد شده، کد شانس بخرند. قیمت هر کد شانس برای بخش نیم میلیاردی، 200 سکه و برای بخش دو میلیاردی نیز 10 سکه است.

قرعه‌کشی این جشنواره 26 تیرماه 1402 برگزار خواهد شد که می‌توان آن را به صورت زنده مشاهده کرد. اطلاعات کامل نحوه شرکت در جشنواره، هدایا، تاریخ قرعه‌کشی و … در صفحه جشنواره طوفانی 2.5 میلیارد تومانی ویپاد آمده است.

چگونه در جشنواره طوفانی مشتریان ویپاد شرکت کنیم؟

برای شرکت در این جشنواره طوفانی ابتدا باید به وی‌کلاب وارد شوید. برای ورود به وی‌کلاب نیز کافی است با ویپاد افتتاح حساب انجام دهید. پس از آن می‌توانید موجودی حساب‌تان را افزایش دهید، امتیاز دریافت کنید و با امتیازات خود برای شرکت در جشنواره‌هایی که به‌صورت مداوم برگزار می‌شوند، کد شانس قرعه‌کشی بخرید و همواره شانسی برای برنده شدن داشته باشید.

کاربران برای شرکت در قرعه‌کشی می‌توانند پس از دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد، با افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و ورود به بخش وی‌کلاب در جشنواره شرکت و کد شانس قرعه‌کشی را دریافت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره مشتریان ویپاد با 2.5 میلیارد تومان جوایز نقدی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..