تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر حوزه‌های علمیه کشور با آیت الله سیستانی دیدار کرد

آیت الله سیستانی در این دیدار ضمن تذکر و یادآوری تاریخ معنوی و مذهبی شهر مقدس قم، توصیه‌هایی در خصوص حفظ و ارتقای ابعاد عبادی و معنوی قم داشته و بر صیانت از جایگاه و شئون روحانیت تأکید کرد.

این مرجع معظم تقلید جهان تشیع ارتباط قوی روحانیت و مردم را بسیار مهم و گسترش و تعمیق آن را ضروری دانستند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این ملاقات از توجه و اهتمام معظم‌له نسبت به مسائل حوزوی و برخی از طرح‌های کلان دفتر ایشان در قم، از جمله تأسیس کتابخانه جامع تخصصی، ساخت بیمارستان فوق تخصصی و خدمات درمانی به مردم و طلاب حوزه علمیه شهر مقدس قم قدردانی و تشکر نمودند.

مدیر حوزه‌های علمیه آمار‌ها و گزارش‌هایی از طلاب، اساتید، مراکز و موسسات حوزوی و دروس سطوح عالی ارائه کردند.

برپایی کرسی دروس خارج در استان ها، کتاب‌ها و تحقیقات فقه معاصر و ورود در برخی از عرصه‌ها و رشته‌های جدید مورد نیاز جامعه و کشور و عرصه بین الملل از جمله مواردی بود که آیت الله اعرافی در گزارش خود به آن اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر حوزه‌های علمیه کشور با آیت الله سیستانی دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..