تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگربان ملی پوش هندبال بانوان قم راهی لیگ رومانی شد

سیده لیلا عنبری گفت: باشگاه «csm Iasi» رومانی فاطمه خلیلی بهفر را برای حضور در چارچوب دروازه تیمش جذب کرده است.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: این دروازه بان ملی پوش کار خود در هندبال کشور را از باشگاه هدف پویان جوان قم آغاز کرد و همراه این تیم در لیگ برتر هندبال زنان موفق شد چهره خوبی از خود به نمایش گذاشته و ملی پوش شود.

عنبری بیان کرد: خلیلی بهفر در لیگ هندبال کشورمان سابقه عضویت در تیم‌های باشگاهی دیگر نظیر نفت و گاز گچساران، شهید چمران لارستان و اشتاد سازه مشهد را دارد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: این دروازه بان قمی همراه با تیم ملی زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان چهارم دست یافت و موفق به حضور در جام جهانی هندبال زنان شد و در برابر تیم‌های نروژ و آنگولا بهترین بازیکن زمین شد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: خلیلی بهفر فصل گذشته عضو تیم آنادولو آنتالیا در سوپر لیگ ترکیه بود و در فصل اخیر با ۱۲۹ سیو در جمع پنج دروازه‌بان برتر سوپر لیگ ترکیه قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگربان ملی پوش هندبال بانوان قم راهی لیگ رومانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..