تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در این استان، چک پول های جعلی کشف ش

در این استان، چک پول های جعلی کشف ش فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان توزیع چک پول‌های جعلی و کشف ۳۰۰ قطعه چک پول جعلی در شهرستان قشم خبر داد. 16 اجتماعی 1402/03/17 کشف ۳۰۰ قطعه چک پول جعلی در قشم

سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز (۱۷ خردادماه) در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ جانبازان قشم در پی خبر واصله مبنی بر ارائه پول جعلی و اقدام به کلاهبرداری توسط افرادی ناشناس درمجتمع های تجاری، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تلاش همه جانبه و گشت زنی‌های پنهان هدفمند در سطح بازار یکی از عاملان توزیع اسکناس های جعلی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: ماموران با همکاری متهم دستگیر شده ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و دریک عملیات ضربتی ضمن دستگیری دو متهم دیگر در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳۰۰ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ درهمی مجموعا ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال چک پول جعلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی ادامه دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در این استان، چک پول های جعلی کشف ش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..