تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"برد پیت” پس از سال‌ه&a

برد پیت” پس از سال‌ها هنوز عاشق این خانم بازیگر است! 

برد پیت آقای بازیگر مشهور اعتراف کرده است که پس از گذشت سال‌ها از نامزدی‌اش با ژولیت لوئیس، همچنان عاشق این خانم بازیگر است!

برد پیت” پس از سال‌ها هنوز عاشق این خانم بازیگر است! 

برد پیت با وجود دو ازدواج ناموفق و پس از گذشت سال‌ها ژولیت لوئیس را به عنوان نیم گمشده و عشق زندگی خود معرفی کرده است. آقای بازیگر رابطه‌های عاشقانه‌ زیادی داشته است. با این حال اعتراف می کند که بهترین‌ رابطه عاشقانه خود را با ژولیت لوئیس تجربه کرده است.

برد پیت” پس از سال‌ها هنوز عاشق این خانم بازیگر است! 

او با بسیاری از ستارگان برتر هالییود، از جمله همسران سابقش جنیفر آنیستون و آنجلینا جولی، قرار ملاقات داشته است. اما این آقای بازیگر از ژولیت لوئیس به عنوان شخصی که هنوز دوستش دارد نام برده است.

برد پیت” پس از سال‌ها هنوز عاشق این خانم بازیگر است! 

برد پیت 59 ساله نامزد سابقش، ژولیت لوئیس را در صحنه فیلمبرداری فیلم «Too Young to Die» در سال 1990 ملاقات کرد. علیرغم اینکه ژولیت در آن زمان فقط 17 سال داشت در حالی که برد 27 ساله بود، این زوج رابطه عاشقانه موفقی داشتند. آن‌ها به سرعت به یکی از محبوب‌ترین زوج‌های هالیوودی تبدیل شدند. این زوج سابق به مدت سه سال نامزد بودند. با این وجود در اوایل سال 1993 تصمیم به جدایی گرفتند. ژولیت لوئیس در آن زمان دلیل جدایی را زندگی‌های متفاوت آن‌ها معرفی کرده بود.

برد پیت” پس از سال‌ها هنوز عاشق این خانم بازیگر است! 

خانم بازیگر از شهرت برد پیت خسته شد!

برد پیت در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به یادآوری خاطرات زیبای زمان نامزدی‌اش با این خانم ستاره پرداخته است. او در این مصاحبه اعتراف کرد: «من هنوز آن زن را دوست دارم. او یک نابغه واقعی است. من با او لحظات خوبی داشتم. این یکی از بهترین روابطی بود که تا به حال در آن بوده‌ام. مشکل این است که ما با این دید بزرگ می‌شویم که عشق می‌تواند بر همه چیز غلبه کند. اما این اینطور نیست.»

برد پیت” پس از سال‌ها هنوز عاشق این خانم بازیگر است! 

در سال 1993، برد و ژولیت در دومین فیلم خود به نقش آفرینی پرداختند. ژولیت در آن زمان در مورد عشق میانشان صحبت کرد و گفت که قبل از یک شریک احساسی برد پیت را به عنوان یک بازیگر موفق دوست دارد. این خانم بازیگر پس از جدایی از برد پیت در مصاحبه‌ای گفت: «در حال حاضر ما هیچ هدف‌ مشترکی نداریم. او اکنون یک فرد بسیار مشهور است. من به او تنها به عنوان شخصی که زمانی دوستش داشتم نگاه می‌کنم. امیدوارم که او خوشبخت شود. من واقعاً او را دوست داشتم. او مرد بسیار خوبی است.»

ژویت لوئیست بعدها در سال 2009، اعتراف کرد که تنها دلیلی که مردم در هالیوود به او پیشنهاد همکاری می‌دادند شهرت نامزدش بوده است. او در این باره گفت: «مردم از من تنها در مورد او می‌پرسند. آن‌ها در مورد شوهر سابق من نمی‌پرسند. این رابطه مهم‌تری در زندگی من است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"برد پیت” پس از سال‌ه&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..