تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hola Launcher – Theme, Wallpap 1.0 – لانچر سریع هولا اندروید

Hola Launcher – Theme, Wallpap v1.0 (Ad Free) – سریع ترین و بهترین لانچر اندروید تنها با حجم 3 مگابایت!
نسخه کامل و بدون تبلیغات برنامه اختصاصی فارسروید

Hola Launcher – Theme, Wallpap از بهترین، محبوب ترین و سبک ترین لانچرهای عرضه شده با بیش از 50 هزار بار دانلود از گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت 100 درصد رایگان توسط Arnoldox1Johm عرضه شده و با نصب ان برروی موبایل اندرویدی خود می توانید اینترفیس جدیدی را به ارمغان بیاورید. اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری دستگاهتان خسته شده اید و به دنبال یک تنوع عالی اید به شما لانچر هولا را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن ظاهری شیک و ساده به همراه ویزگی های عالی همچون فونت های اختصاصی، والپیپرهای متنوع و دوست داشتنی، ویژگی های عالی و … بدون شک تجربه ای متفاوت از لانچرهای اندرویدی را برایتان به ارمغان خواهد اورد.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Hola Launcher – Theme, Wallpap اندروید:

* تابع Hola Boost برای افزایش عملکرد و کارآیی دستگاه شما

* T9 Search Engine برای مشاهده همه چیز با دو بار کلیک

* در اختیار قرار دادن انواع گزینه های سفارشی مختلف و متنوع

* شامل انواع تم ها، تصویر زمینه ها، فونت ها و … شیک و اختصاصی

* دارا بودن موتور اختصاصی پیش بینی شرایط آب و هوایی منطقه های مختلف

* پشتیبانی از آیکون پک ها، ایجاد صفحات کشویی و ده ها ویژگی دیگر

اپلیکیشن Hola Launcher – Theme, Wallpap هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب به صورت رایگان و ب ایک کلیک آن را دریافت نمایید.

Hola Launcher




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hola Launcher – Theme, Wallpap 1.0 – لانچر سریع هولا اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..