تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دکتر خوب برای لابیاپلاستی، 10 ویژگی و قیمت 1402

     دکتر خوب برای لابیاپلاستی، 10 ویژگی و قیمت 1402

لابیاپلاستی که به عنوان روشی برای جوانسازی واژن نیز شناخته می‌شود، نوعی جراحی پلاستیک است که در آن، اصلاح لابیای مینور (لب‌های داخلی) یا لابیای ماژور (لب‌های خارجی) صورت می‌گیرد. به خواندن ادامه دهید تا ببینید چطور می‌توانید یک دکتر خوب برای لابیاپلاستی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: تجربه عمل لابیاپلاستی، دلایل نیاز به آن چیست؟

در این مقاله می‌خوانید:

روش انجام لابیاپلاستی مزایای لابیاپلاستی خطرات لابیاپلاستی مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی هزینه عمل لابیاپلاستی ویژگی‌های دکتر خوب برای لابیاپلاستی معرفی دکتر خوب برای لابیاپلاستی پاسخ به سوالات رایج

خطرات لابیاپلاستی

روش انجام لابیاپلاستی

دو نوع روش اصلی برای اصلاح و تغییر شکل لابیا مینور وجود دارد که عبارتند از:

برداشتن لبه که معمولاً کوتاه‌ کردن لبه‌های بیرون زده‌ی لابیا را شامل می‌شود. برداشتن گوه که همانند اسمش، برش‌های گوه‌ای شکل پوست از مرکز لابیای مینور را شامل می‌شود و این کار را از جهت حفظ لبه‌های اصلی لابیا انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که هر دوی این موارد معمولاً تحت بیهوشی انجام می‌شوند.

روش‌های دیگری نیز هستند که برای اصلاح و تغییر شکل لابیا ماژور انجام می‌شوند و عبارتند از:

بریدن بافت یا استفاده از لیپوساکشن، برای اصلاح لبه‌هایی که بلندتر یا پرتر از حد مورد نظر شما به چشم می‌آیند. تزریق چربی یا سایر مواد پر کننده، برای پر کردن لابیایی که به اندازه‌ی دلخواه شما حجم ندارد.

     دکتر لابیاپلاستی در تهران

بیشتر بخوانید: چه کسانی به لابیاپلاستی نیاز دارند؟/ویدئو

مزایای لابیاپلاستی

این را بدانید که شکل و طول لابیای نرمال، طیف گسترده‌ای دارد.

این را بدانید که شکل و طول لابیای نرمال، طیف گسترده‌ای دارد. به عنوان مثال، گاهی ممکن است لابیای داخلی بلندتر از لابیای بیرونی باشد و گاهی برعکس، لابیای بیرونی بلندتر از لابیای داخلی باشد.
حتی گاهی اوقات ممکن است لابیاها با هم متقارن باشند، اما گاهی اوقات طوری شکل بگیرند که کلیتوریس کاملاً دیده شود. چندین مثال دیگر نیز می‌توان زد. موضوع اصلی این‌جا است که هیچ کدام از این‌ اشکال مختلف واژن و لابیا اشکالی ندارند.

بیشتر بخوانید: فواید عمل لابیاپلاستی/ویدئو

با این حال، بعضی از زنان ترجیح می‌دهند که شکل لابیای خود را تغییر دهند و به استانداردهای زیبایی جامعه نزدیک‌تر کنند. از این نظر، مزایای لابیاپلاستی عبارتند از:

قرینه کردن لابیا‌ها کاهش طول لابیاهای بلند تغییر شکل لابیا مینور و ماژور کمک به افزایش اعتماد به نفس احساس راحتی بیشتر در هنگام پوشیدن شلوارهای تنگ

     هزینه عمل لابیاپلاستی

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی در بارداری، آیا تاثیری دارد؟

خطرات لابیاپلاستی

صرف نظر از این‌که به یک دکتر خوب برای لابیاپلاستی مراجعه کنید یا نه، هر زمانی که تصمیم می‌گیرید زیر تیغ جراحی بروید، باید انتظار یه سری خطرات را داشته باشید. در این‌جا، خطرات و عوارض جانبی لابیاپلاستی عبارتند از:

کاهش حساسیت فرج خشکی مزمن واژن بی‌حسی خونریزی هماتوم عفونت باقی ماندن جای زخم که منجر به رابطه جنسی دردناک می‌شود.

بعضی از زنان ترجیح می‌دهند که طول لابیای خود را تا می‌توانند کاهش دهند. غافل از این‌که اگر لابیاها بیش از اندازه برداشته شوند، دیگر کار مخصوص خود که محافظت از دهانه‌ی واژن است را نمی‌توانند انجام دهند. به همین دلیل هم ممکن است که شانس ابتلا به عفونت‌های واژن را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: عمل لابیاپلاستی بعد از زایمان

مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی معمولاً یک عمل سرپایی است. این یعنی شما می‌توانید دوران نقاهت خود را در خانه بگذرانید. با این حال، لابیاهای شما بعد از عمل بسیار دردناک و متورم خواهند شد و شما باید حداقل ۳ تا ۷ روز از محل کارتان مرخصی بگیرید.
اکثر پزشکان برای کاهش خطر عفونت به شما آنتی بیوتیک و برای کاهش درد نیز ضد التهاب تجویز می‌کنند. سایر مراقبت‌های بعد از عمل عبارتند از:

برای جلوگیری از ایجاد اصطکاک و درد بیشتر، شلوارها و لباس زیر‌های گشاد بپوشید. برای تسکین درد، حمام نمک بگیرید. از ورزش و فعالیت‌های شدید پرهیز کنید. حداقل به مدت ۴ تا ۶ هفته، از مصرف تامپون و برقراری رابطه جنسی صرف نظر کنید. برای کاهش تورم از کمپرس سرد استفاده کنید.

    عوارض جانبی لابیاپلاستی

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی چیست و چه مراقبت‌هایی دارد؟

هزینه عمل لابیاپلاستی

از آن‌جایی که هزینه عمل لابیاپلاستی به عوامل مختلفی بستگی دارد، ما هم نمی‌توانیم عدد مشخص و معینی را در این‌جا ذکر کنیم. اما می‌توانیم از این عوامل دخیل در قیمت نام ببریم:

هزینه‌ ویزیت‌های قبل و بعد از عمل دستمزد جراح لابیاپلاستی هزینه مواد استفاده شده در جراحی مانند نخ بخیه و ماده‌ی بیهوشی شهر یا استان محل زندگی شما شکل و فرم لابیاهای شما میزان برش و تکنیک‌ استفاده شده در جراحی

     دکتر خوب برای لابیاپلاستی، 10 ویژگی و قیمت 1402

بیشتر بخوانید: مزایای جراحی لابیاپلاستی نسبت به لیزر

ویژگی‌های دکتر خوب برای لابیاپلاستی

مهم‌ترین تصمیمی که می‌گیرید، این نیست که آیا لابیاپلاستی انجام دهید یا ندهید. مهم‌ترین تصمیم شما این است که چگونه بهترین جراح را برای این عمل پیدا کنید. از این رو، شاید آگاهی از ویژگی‌های یک دکتر خوب برای لابیاپلاستی بتواند به شما در تصمیم‌ گیری بهتر کمک کند:

سابقه‌ی زیاد در زمینه‌ی لابیاپلاستی تجربه‌ و مهارت بالا کارنامه‌ی حرفه‌ای موفق دارا بودن مدرک بورد تخصصی

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

مراقبت ‌های بعد از عمل لابیاپلاستی

معرفی دکتر خوب برای لابیاپلاستی

اسامی چند دکتر خوب برای لابیاپلاستی عبارتند از:

دکتر میترا بهمن پور دکتر شهناز شایان فر دکتر مژگان السادات دادگر دکتر لاله صادقی دکتر مهرنوش امیری سیاوشانی قیمت لابیاپلاستی در سال 1402

لابیاپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است که هزینه آن برای همه کس ارزان نیست. اگر می‌خواهید درباره این روش بیشتر اطلاعات مالی و هزینه‌ای داشته باشید؛ باید دقت کنید که:

لابیاپلاستی در بیمارستان هزینه 12 میلیون تومان دارد. قیمت لابیاپلاستی با لیزر، 10 میلیون تومان است. هزینه لابیاپلاستی در کلینیک و به صورت سرپایی، 8 میلیون تومان است. 

    مزایای لابیاپلاستی

بیشتر بخوانید: انواع روش عمل لابیاپلاستی و کاندید مناسب آن

پاسخ به سوالات رایج چه کسانی نباید لابیاپلاستی انجام دهند؟

برای این‌که زیر تیغ جراحی بروید، باید در سلامت کامل باشید.

برای این‌که زیر تیغ جراحی بروید، باید در سلامت کامل باشید. پس هر نوع بیماری جدی زمینه‌ای ممکن است شما را به یک کاندیدای نامناسب تبدیل کند. علاوه بر این، شما باید از نظر روحی نیز در وضعیت خوبی باشید و برای اطمینان، به شما توصیه می‌کنیم که کمال گرایی را نیز کنار بگذارید. زیرا این باعث می‌شود که هیچ گاه از نتایج عمل احساس رضایت نکنید. (حتی اگر عمل شما به خوبی و زیر دست جراحان ماهر انجام شده باشد.)

چه آمادگی‌های قبل از عملی باید برای لابیاپلاستی انجام شود؟

پزشک شما آمادگی‌های قبل از عمل را به اطلاع شما می‌رساند. با این حال، به طور کلی باید:

شلوارهای گشاد خود را بشویید و برای استفاده‌ی بعد از عمل آماده کنید. چند روز از کار خود مرخصی بگیرید. خواب کافی داشته باشید. غذای سالم بخورید. در روزهای نزدیک به عمل، آب فراوان بنوشید.

    دکتر خوب برای لابیاپلاستی، 10 ویژگی و قیمت 1402

بیشتر بخوانید: افراد نامناسب جهت لابیاپلاستی

جمع‌بندی

دکتر خوب برای لابیاپلاستی کسی است که تجربه‌ی کافی داشته باشد تا بتواند اعتماد شما را برای انجام این عمل حساس جلب کند. یادتان نرود که هزینه لابیاپلاستی در سال 1402، برای همه‌کس قابل پرداخت نیست. با این عمل می‌توان لبه‌های بیرونی واژن را به شکلی مناسب‌تر، مطابق خواسته مردان، تغییر داد. یک پزشک جراح زیبایی زنان، در این زمینه می‌تواند به شما مشاوره خوبی بدهد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دکتر خوب برای لابیاپلاستی، 10 ویژگی و قیمت 1402»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..