تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح مخفیانه پلیس لندن برای مقابله با خشونت آنلاین علیه کودکان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایسنا:یک روزنامه انگلیسی روز گذشته (سه‌شنبه) به نقل از اسناد پلیس گزارش داد که پلیس لندن به طور مخفیانه کودکان ۱۳ ساله و کمتر را در رسانه‌های اجتماعی برای مبارزه با خشونت آنلاین تحت نظر دارد.

 به نقل از اسپوتنیک، در این گزارش آمده است که این پروژه که با نام پروژه آلفا شناخته می‌شود، به پلیس لندن اجازه می‌دهد تا «اطلاعات شخصی کودکان» را از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی جمع‌آوری کند تا متخلفان را شناسایی کرده و از حذف ویدیوهای چاقوکشی و تیراندازی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب که در دسترس کودکان و نوجوانان است، مطمئن شود.

مقامات پلیس لندن اظهار کردند که با وجود گسترش نظارت در سال جاری میلادی (۲۰۲۳)، از اطلاعات جمع آوری شده برای شرح و توصیف افراد استفاده نکرده و این اطلاعات منتشر نمی‌شوند.

این روزنامه انگلیسی با استناد به داده های به دست آمده توسط یک گروه تحقیقاتی گزارش داد که حدود ۷۰۰۰ پرونده توسط پلیس تحت این پروژه ایجاد شده است که کمترین سن در آنها ۱۳ سال است. هر یک از این موارد ممکن است شامل محتوای آنلاین، جزئیات حساب رسانه‌های اجتماعی، سن و قومیت کاربرانِ تحت نظارت باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح مخفیانه پلیس لندن برای مقابله با خشونت آنلاین علیه کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..