تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت مرد شیاد در لباس سرهنگ دوم در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد باقر قدم زاده، گفت: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی در محدوده دربند و شمال تهران توسط یک نفر مامور نما رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری 122 این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: ماموران پس از اخذ مجوز های قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم را زمانی که قصد سرقت از یکی از شهروندان را داشت، دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم مدارک هویتی جعلی و البسه نظامی کشف و وی در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی اعتراف و پس از اخذ مجوز از مقام قضائی با مراجعه به مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ قدم زاده در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت مرد شیاد در لباس سرهنگ دوم در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..