تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابی برای یادگیری تولید محتوا که باید «همین حالا» بخوانید!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همواره به‌عنوان یک تولیدکنندۀ محتوا که تجربه‌ای چندین‌ساله‌ در این حوزه داشته، با حجم وسیعی از سؤالات ریز و درشت مواجه می‌شد که پاسخ به آن‌ها در قالب پیام، وویس و حتی مکالمه‌ای رودررو، به کاری طاقت‌فرسا و خسته‌کننده تبدیل شده بود.

به همین خاطر، تصمیم گرفت این سؤالات پراکنده را در قالب چند بلاگ‌پست‌ در صفحۀ ویرگول به‌ اشتراک بگذارد تا با این کار پاسخ‌های درست را در دسترس اشخاصی قرار دهد که با این سؤالات دست‌وپنجه نرم می‌کنند. در این میان، مشکل اصلی این بود که هر بلاگ‌پست عموماً حاوی یک نکتۀ اصلی است و در آن شما می‌توانید به یک سؤال پاسخ دهید.

اگر می‌خواستید از جواب سؤالات متفاوتی باخبر شوید، باید یک‌یک آ‌ن‌ها را در گوگل سرچ می‌کردید و از این طریق به مطالب مختلف صفحۀ ویرگول دسترسی پیدا می‌کردید. حالا سؤال اصلی اینجا بود که چطور می‌شد این پراکندگی را به چیزی واحد تبدیل کرد؟ درنهایت، تکه‌های کوچک پازل آرام‌آرام در کنار هم قرار گرفتند و نقشۀ راهی در قالب کتاب اصول تولید محتوای متنی به‌ رشتۀ تحریر درآمد.

نیما شفیع‌زاده، نویسندۀ کتاب اصول تولید محتوای متنی، سال‌هاست در دنیای محتوا به‌عنوان ماجراجویی شناخته می‌شود که همواره سعی کرده سمت‌وسویی درست به حوزۀ بازاریابی محتوایی در ایران بدهد.

یکی از نکات مثبتی که کتاب اصول تولید محتوای متنی در مقایسه با سایر کتاب‌های حوزۀ محتوا دارد این است که در این کتاب، عموم مطالب، حاصل تجربیات به‌دست‌آمده و خاک‌خوردگی‌های چندین‌سالۀ نیما در طول این ماجراجویی است. کتاب نیما حاوی نکات ریز و درشتی است که در مسیر خلق محتوایی خوب و باارزش و کسب بازخورد مناسب از این محتوا در کسب‌وکارها، به دردمان می‌خورد.

در ویراست اول، نیما از تجربیات خودش درزمینۀ بلاگ‌پست‌نویسی صحبت کرده و نکاتی را دربارۀ نحوۀ نوشتن یک بلاگ‌پستِ خوب ارائه داده است. اما در ویراست دوم، نویسنده تلاش کرده تا نگاهی اجمالی‌تر و جزئی‌تر به بازاریابی محتوایی داشته باشد، دربارۀ هستۀ اصلی آن صحبت کند و خودش را جای نویسنده‌ای بگذارد که می‌خواهد سفر خود را در این مسیر ماجراجویانه آغاز کند.

شما با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که:

مراحل چرخۀ بازاریابی محتوایی چیست؟ قیف بازاریابی محتوایی چیست، چه کاربردی دارد و چگونه می‌تواند آن را ایجاد کرد؟ سند استراتژی بازاریابی محتوایی چیست؟ بلاگ و بلاگ‌نویسی از کجا شروع شد؟ چه مشاغلی در حوزۀ تولید محتوا وجود دارد؟ چگونه می‌توانیم یک بلاگ‌پست خوب بنویسیم؟ چگونه می‌توانیم در بازار حوزۀ محتوا، به‌شکلی درست فعالیت کنیم؟

تصور کنید نویسنده‌ای هستید که می‌خواهد دربارۀ حوزۀ تولید محتوا و اصول بازاریابی محتوایی اطلاعات بیشتری کسب کند، بازاریاب دیجیتالی هستید که می‌خواهد درک بهتری از محتوا داشته باشد و یا فرد مشتاق و جوانی هستید که می‌خواهد به‌تازگی قدم به دنیای تولید محتوا بگذارد.

در تمامی این حالت‌ها، کتاب اصول تولید محتوای متنی می‌تواند همراهِ قدم‌های اولیۀ شما برای ورود به دنیای بازاریابی محتوایی باشد. یکی از نکات خوبی که این کتاب را جذاب و دل‌نشین می‌کند ساده‌بودن نگارش آن است و به‌سبب اینکه طیف مطالب خیلی زیادی را تحت پوشش قرار می‌دهد، می‌تواند توجه مخاطبان هدف بسیار زیادی را برانگیزد.

برای تهیۀ این کتاب کافی‌ است به این لینک از سایت انتشارات برآیند مراجعه کرده و نسخۀ فیزیکی یا دیجیتالی کتاب را تهیه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابی برای یادگیری تولید محتوا که باید «همین حالا» بخوانید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..