تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین گوشی تاشوی وان‌پلاس ظاهراً مردادماه در آمریکا معرفی می‌شود

«پیت لاو»، مدیرعامل وان پلاس، پیش‌تر گفته بود اولین گوشی تاشو این شرکت در فصل سوم ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود. حالا یکی از منابع آگاه بازار اعلام کرده که این موبایل جدید با نام احتمالی «وان پلاس فولد»، ظاهراً قرار است مردادماه‌ (آگوست) در نیویورک رونمایی شود.

این منبع آگاه که معمولاً اطلاعات خوبی را به اشتراک می‌گذارد و سابقه خوبی درزمینه انتشار چنین خبرهایی دارد، جزئیات بیشتری را در مورد این موبایل تاشوی جدید منتشر کرده است.

زمان رونمایی احتمالی وان پلاس فولد مشخص شد

به‌نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد گوشی تاشوی جدید خود را در نیمه اول ماه آگوست (‌مردادماه) معرفی کند. این بدان معناست که به فاصله فقط یک یا دو هفته بعد از معرفی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی فلیپ ۵، شاهد رونمایی از گوشی تاشو وان پلاس خواهیم بود.

منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند احتمالاً در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود وان پلاس فولد در ایالات‌متحده، هند و سایر کشورهایی که وان پلاس درحال‌حاضر کالاهای خود را در آن‌ها می‌فروشد، در دسترس باشد.

وان پلاس فولد ظاهراً قرار است از نمایشگر داخلی ۸ اینچی با وضوح +QHD و نمایشگر بیرونی ۶.۵ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. موبایل جدید این شرکت احتمالاً با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابیتی به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود پیکسل فولد با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13.1 به بازار عرضه شود. همچنین احتمالاً موبایل تاشوی جدید از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ واتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گیرد.

درنهایت باید دید موبایل جدید با چه مشخصات و چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین گوشی تاشوی وان‌پلاس ظاهراً مردادماه در آمریکا معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..