تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیات 500 مدل 2023 وارداتی پارسیان موتور در خیابان های تهران دیده شد + ویدیو

ویدیو حضور فیات 500 مدل 2023 وارداتی پارسیان موتور در خیابان های تهران

بر اساس تصاویر اختصاصی خودروبانک خودروهای وارداتی فیات 500 مدل 2023 به صورت CBU (وارداتی) توسط شرکت پارسیان موتور وارد کشور شده است. این خودروها که مراحل کسب استانداردهای لازم و شماره‌گذاری را طی کرده‌اند احتمالا به زودی به بازار خودرو کشور عرضه خواهند شد.

پارسیان موتور قبلاً نیز در تولید و عرضه خودروهای تجاری فیات فعال بوده است. محصول برجسته این برند، فیات دوکاتو است که به صورت ون تجاری در بازار ایران عرضه می‌شود.

برند فیات ایتالیایی به عنوان یکی از برترین سازندگان خودروهای اقتصادی و پرطرفدار در بازار اروپایی، مجموعه‌ای از مدل‌های متنوع را در ارائه محصولات خود به مشتریان درنظر گرفته است. علیرغم گسترش فعالیت‌های فیات در کشورهای مجاور ایران مانند ترکیه، این برند تا به حال در بازار ایران حضور چشمگیری نداشته است.

فیات 500 مدل 2023 مشخصات فنی فیات 500 مدل 2023

فیات 500 یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار اروپا است که از سال 1957 میلادی تاکنون در چندین نسل مختلف تولید شده است. نسخه جدید این مدل از سال 2007 به خط تولید فیات اضافه شد و تاکنون تولید و عرضه آن ادامه دارد. این خودرو در مدت کوتاهی بین سال‌های 2014 و 2015 به بازار ایران وارد شد. با این وجود، تعداد نسخه‌های فیات 500 در ایران چندان زیاد نیست و این موضوع باعث شده است که یکی از جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های جهان برای ایرانیان ناشناس بماند.

فیات 500 در سال 2016 میلادی به روزرسانی شد و نسخه‌های وارد شده به ایران نیز مربوط به خودروهای به روز شده هستند. این مدل با مجموعه‌ای از موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی در بازار جهانی عرضه شده است و هنوز مشخص نیست که نسخه‌های وارد شده به ایران با چه نوع موتوری مجهز هستند. با این حال، قوی‌ترین موتور بنزینی فیات 500، موتور 1.4 لیتری با تنفس طبیعی است که تقریباً 100 اسب بخار قدرت ایجاد می‌کند. نسخه‌های قبلاً وارد شده به ایران از فیات 500، مجهز به موتور 1.2 لیتری با تنفس طبیعی و 69 اسب بخار قدرت بوده‌اند.

فضای داخلی فیات 500 مدل 2023 داغ ترین اخبار هفته قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز برگزار می‌شود + زمان اعلام لیست منتخبان خرید خودرو

قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو امروز برگزار می‌شود + زمان اعلام لیست منتخبان خرید خودرو کلکسیون چندمیلیون دلاری خودروهای لوکس زلاتان ابراهیموویچ

کلکسیون چندمیلیون دلاری خودروهای لوکس زلاتان ابراهیموویچ عدم تامین ارز مانع بزرگ تحویل خودروهای فروخته شده در سامانه یکپارچه

عدم تامین ارز مانع بزرگ تحویل خودروهای فروخته شده در سامانه یکپارچه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیات 500 مدل 2023 وارداتی پارسیان موتور در خیابان های تهران دیده شد + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..