تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به اودیسی نئو G9؛ مانیتور ۲۴۰ هرتزی که بیش‌از یک میلیارد رنگ نمایش می‌دهد!

گیمرها برای لذت‌بردن از بازی‌های ویدیویی به مانیتوری نیاز دارند که آن‌ها را در محیط بازی غوطه‌ور کند. جست‌و‌جو در جنگلی بزرگ، عبور از میان دشمنان و مبارزه با انواع هیولاها نیازمند تمرکز بالا است، تمرکزی که بدون داشتن تجهیزات پیشرفته دست‌یافتنی نیست. مانیتورهای گیمینگ نقش قابل‌توجهی در ارائه‌ی تجربه‌ی همه‌جانبه ایفا می‌کنند.

سامسونگ یکی از برندهای باسابقه‌ی صنعت مانیتور است و با Odyssey Neo G9 گیمرها را هدف قرار داده است. مانیتورهای سری اودیسی نئو جی ۹ به پنل کوانتوم مینی LED با استاندارد HDR2000 مجهزند و طراحی خمیده دارند.

سامسونگ می‌گوید مانیتور جدیدش به پنل ۴۹ اینچی با انحنای ۱٬۰۰۰ رادیان و وضوح ۵٬۱۲۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه مجهز است. این مانیتور نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و نسبت کنتراست ۱٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ و روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت دارد.

مانیتور Odyssey Neo G9 از طراحی هیجان‌انگیزی استفاده می‌کند و پنل VA خمیده دارد. بهترین فاصله برای نشستن جلوی این مانیتور، ۸۵ سانتی‌متر است. در این حالت گیمر به‌دلیل خمیده‌بودن پنل، در محتوای بازی غوطه‌ور می‌شود. اودیسی نئو G9 حاشیه‌ی مشکی دارد و از پنل پشتی سفید با نورپردازی RGB استفاده می‌کند. نور پنل پشتی بر اساس محتوای بازی تغییر رنگ می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید اودیسی نئو G9 دارای بدنه‌ی پلاستیکی و پایه‌ی فلزی است. این پایه قابلیت تغییر ارتفاع و چرخش در محور عمودی و چرخش در محور افقی دارد. بخش پایینی مانیتور از دو درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه DisplayPort 1.4 و یک ورودی کامپیوتر و دو درگاه USB 3.0 میزبانی می‌کند.

مانیتور سامسونگ اودیسی نئو G9 دارای نسبت تصویر ۳۲:۹ است و از فناوری کوانتوم مینی LED پشتیبانی می‌کند. وضوح مانیتور Dual QHD است؛ بدین معنی که انگار دو مانیتور QHD در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

سامسونگ می‌گوید مانیتور جدیدش ۲٬۰۴۸ ناحیه‌ی نوردهی محلی دارد و سطح تیره‌ی ۱۲ بیتی نمایش می‌دهد. مانیتور سامسونگ ۱٫۰۷ میلیارد رنگ نمایش می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید اودیسی نئو G9 به قابلیت‌های G-Sync و FreeSync Premium مجهز است تا بازی‌ها عملکرد روانی داشته باشند. این مانیتور همچنین دارای قابلیت +Auto Source Switch است تا بتوانید بین منابع مختلفی که به‌صورت همزمان به مانیتور متصل هستند جابه‌جا شوید. با قابلیتی ویژه می‌توانید دو تصویر را از دو منبع به‌صورت همزمان پخش کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به اودیسی نئو G9؛ مانیتور ۲۴۰ هرتزی که بیش‌از یک میلیارد رنگ نمایش می‌دهد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..