تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ایران به ادعاهای وزیر امور خارجه آمریکا

اظهارات بی پایه و اساس آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و اتهامات بی اساس علیه ایران در نشست سالانه آیپک واکنش ایران را به همراه داشت. 10 سیاسی 1402/03/17 کنعانی خطاب به بلینکن: در حفاظت از حقوق و امنیت خود‌ تردید نمی‌کنیم


در همین خصوص، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در این نشست گفت: وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از رژیم آپارتاید صهیونیستی، اظهارات بی پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه ۱۵ خرداد ماه در نشستی با حضور اعضای «آیپک» برای جلب توجه اعضای این لابی صهیونیستی به تکرار ادعاهای همیشگی علیه ایران پرداخت.

بلینکن همچنین در این نشست بار دیگر عنوان کرد که «همه گزینه‌ها علیه ایران روی میز است».

سخنگوی وزارت خارجه ایران در این باره افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده است که حمایت از ملت فلسطین در راستای حمایت از مظلوم و جنبش‌های آزادیبخش و مبتنی بر حمایت از حق تعیین سرنوشت، نفی اشغالگری و مبارزه با آپارتاید است.

به گزارش فارس، آنتونی بلینکن در نشست آیپک طی سخنانی بر تعهد آمریکا به امنیت رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: تعهد ایالات متحده به امنیت اسرائیل «آهنین» و غیر قابل مذاکره است.

ناصر کنعانی همچنین با تأکید بر اینکه تهدید به توسل به زور توسط آمریکا علیه سایر دولت‌ها، خلاف حقوق بین‌الملل به ویژه مفاد منشور ملل متحد است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران در تقویت توان بازدارندگی و نیز حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آمریکایی توصیه کرد از اتهام زنی‌های بی‌پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران پرهیز کرده و در تداوم سیاست‌های غیرقانونی و شکست خورده خود نسبت به ایران تجدیدنظر کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ایران به ادعاهای وزیر امور خارجه آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..