تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدودف: ناامیدی غرب می‌تواند به قیمت جان زلنسکی تمام شود

دیمیتری مدودف امروز (چهارشنبه) در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین به هیچ وجه برای روسیه غیرمنتظره نیست، خاطرنشان کرد: کی‌یف چاره دیگری ندارد، زیرا باید پول و سلاح‌های دریافتی را توجیه کرد.

مدودف گفت: ناامیدی اربابان از زلنسکی و شرکایش می‌تواند نه تنها پست و مقام آنها را با خطر مواجه کند، بلکه می‌تواند به قیمت جانشان تمام شود.

وی در ادامه درخصوص حملات چند روز اخیر نیروهای اوکراینی نوشت: ما نباید دشمن را دست کم بگیریم. دشمن و دنیای غرب که از او حمایت می‌کند، حاضر است برای محو کشور ما از روی زمین دست به هر کاری بزند. بنابراین، اکنون نکته اصلی این است که تا حد امکان تمرکز کنید و پاسخ مناسبی بدهید.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدودف: ناامیدی غرب می‌تواند به قیمت جان زلنسکی تمام شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..